seria 7
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- Mole
- Forumowicz
- Posty: 1190
- Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Zacznijmy od tego że golas jakich mało
klima tylko jednostrefowa, najprostsze fotele, prawy fotochrom wylany
Przy macie nie widać nawet czy auto jest równe i nie wiem czy nawet miernikiem je zmierzysz?
Przebieg przynajmniej realny.
Aut jeszcze sprzed liftu elektroniki w 2003r więc albo pierwsze miesiące 2003 albo rocznik 2002. - ja też tak mam, straszne rzeczy się nie dzieją ale trzeba być gotowym że może czasami mieć downa.
Cena... hmmm widziałem tańsze i droższe. Jak na stan auta i brak wyposażenia raczej adekwatna, ale na bezwypadkowsć bym nie liczył
klima tylko jednostrefowa, najprostsze fotele, prawy fotochrom wylany
Przy macie nie widać nawet czy auto jest równe i nie wiem czy nawet miernikiem je zmierzysz?
Przebieg przynajmniej realny.
Aut jeszcze sprzed liftu elektroniki w 2003r więc albo pierwsze miesiące 2003 albo rocznik 2002. - ja też tak mam, straszne rzeczy się nie dzieją ale trzeba być gotowym że może czasami mieć downa.
Cena... hmmm widziałem tańsze i droższe. Jak na stan auta i brak wyposażenia raczej adekwatna, ale na bezwypadkowsć bym nie liczył
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
- Adrianno
- KLUBOWICZ
- Posty: 1628
- Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- PatrickXF
- KLUBOWICZ
- Posty: 485
- Rejestracja: 13-02-2011, 12:26
- Lokalizacja: Płoty
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 17-12-2010, 21:01
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 233
- Rejestracja: 02-01-2013, 14:42
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Mole
- Forumowicz
- Posty: 1190
- Rejestracja: 14-02-2009, 12:40
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- arturo
- Forumowicz
- Posty: 1270
- Rejestracja: 13-11-2011, 09:05
- Lokalizacja: ZGR
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- CORN
- Forumowicz
- Posty: 2485
- Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Marioxx, powiedz Ty mi czego Ty szukasz?
Ma to być po prostu e65, bez względu co ma pod maską, jakie wyposażenie, ma po prostu być to duża limuzyna która tylko z zewnątrz ma szpanować czy faktycznie szukasz serii 7?
Bo rozbieżność silników masz od 3.0d do 4,4 V8!
Auto numer 1. Z zewnątrz wydaje się dość spoko. Wnętrze nie ma 500K jak koledzy mówią, tylko jestem skłonny uwierzyć w te niecałe 250. Po prostu jeździła nim osoba o większej masie, a wgniecenie fotela kierowcy jest spowodowane wsiadaniem do auta bo odległość fotel-koniec progu jest spora i mi też często zdarza się usiąść na skraj fotela. Typowe ślady auta które jeździło raczej po mieście. Wyposażenia znów niegodne serii 7. Po prostu z listy wyposażenia pierwszy właściciel zaznaczył opcję - fotele skórzane i tyle. Masakra jakaś... Aha poza tym coś kombinowane bo auto niby elektroniczny polif, I-drive polift a radio przedlift.
Auto nr2.
Pewnie młody gniewny bo wszystko na czarno. Może to wróżyć raczej źle ale ze zdjęć nic nie odczytamy bo są bardzo kiepskiej jakości. Przygoda prawy przód raczej była. Przynajmniej fotele są normalne a nie plastikowe taborety z baru mlecznego jak powyżej. Więc z wyposażeniem tu już ok - dobre fotele i klima 2-strefowa. Do jeżdżenia wystarczy.
Niestety największa tragedia jaką wypuściło BMW - silnik 3,5 N62. Jak widać nie trafił on do żadnego innego modelu - ani do e60 ani e63. Silnik którego koszty eksploatacji są takie same jak 4.4 a jeździ bardzo źle. Nie ma wcale dołu, trzeba go wysoko kręcić i zjada znacznie więcej pb niż 4.4
Auto nr3.
Najlepszy silnik do tego modelu - ekonomiczny i mocny. Widać że auto nie prierwszy raz ma coś z lewym przodem. Niestety lampa dostała aż się posypała w środku - sama lampa to dobre 1k, plus malowanie, prostowanie i nie wiadomo co jeszcze mogło polecieć wewnątrz. Trzeba zarezerwować koło 3k na tą usterkę. Koła nie mamy pokazanego więc też mogło dostać. A policz sobie że średnio wahacz w e65 w zamienniku to 600-800zł a są tam z przodu 4!
Wyposażenie spoko, nie mam się do czego przyczepić
Auto nr 4.
Produkcja 2001 - radzę odpuścić. Z zewnątrz nic nie można o aucie powiedzieć bo zdjęcia tragiczne ale mimo to nie przekonuje mnie to auto do mnie. Wydaje mi się że to wersja z pomarańczowymi kierunkami i ktoś coś rzeźbił - znów auto wygląda jak gniewnego spod remizy. Wyposażenie spoko. I znów tragiczne 735i...
W granicach 30k można kupić e65, ale na pewno będzie przy nim trochę do pogrzebania i będą to wczesne roczniki. Za mniej jak widać też są ale czy jest sens mieć serię 7 która nie będzie serią 7?
Aby poczuć komfort i magię tego auta, musi być ono wyposażone w
- komfortowe - łamane fotele,
- klima dwustrefowa
- i najlepiej zawieszenie z dynamic drive.
- nagłośnienie Logic 7 - poezja dźwięku.
EDC nie jest konieczne dla zwykłego śmiertelnika, puki działa jest na prawdę super, ale jeden amortyzator to koszt 6tyś więc ja nie namawiam
PS. Corn co tam jest takiego wow... dla mnie to jakiś rupieć z 0 wyposażenia...
Ma to być po prostu e65, bez względu co ma pod maską, jakie wyposażenie, ma po prostu być to duża limuzyna która tylko z zewnątrz ma szpanować czy faktycznie szukasz serii 7?
Bo rozbieżność silników masz od 3.0d do 4,4 V8!
Auto numer 1. Z zewnątrz wydaje się dość spoko. Wnętrze nie ma 500K jak koledzy mówią, tylko jestem skłonny uwierzyć w te niecałe 250. Po prostu jeździła nim osoba o większej masie, a wgniecenie fotela kierowcy jest spowodowane wsiadaniem do auta bo odległość fotel-koniec progu jest spora i mi też często zdarza się usiąść na skraj fotela. Typowe ślady auta które jeździło raczej po mieście. Wyposażenia znów niegodne serii 7. Po prostu z listy wyposażenia pierwszy właściciel zaznaczył opcję - fotele skórzane i tyle. Masakra jakaś... Aha poza tym coś kombinowane bo auto niby elektroniczny polif, I-drive polift a radio przedlift.
Auto nr2.
Pewnie młody gniewny bo wszystko na czarno. Może to wróżyć raczej źle ale ze zdjęć nic nie odczytamy bo są bardzo kiepskiej jakości. Przygoda prawy przód raczej była. Przynajmniej fotele są normalne a nie plastikowe taborety z baru mlecznego jak powyżej. Więc z wyposażeniem tu już ok - dobre fotele i klima 2-strefowa. Do jeżdżenia wystarczy.
Niestety największa tragedia jaką wypuściło BMW - silnik 3,5 N62. Jak widać nie trafił on do żadnego innego modelu - ani do e60 ani e63. Silnik którego koszty eksploatacji są takie same jak 4.4 a jeździ bardzo źle. Nie ma wcale dołu, trzeba go wysoko kręcić i zjada znacznie więcej pb niż 4.4
Auto nr3.
Najlepszy silnik do tego modelu - ekonomiczny i mocny. Widać że auto nie prierwszy raz ma coś z lewym przodem. Niestety lampa dostała aż się posypała w środku - sama lampa to dobre 1k, plus malowanie, prostowanie i nie wiadomo co jeszcze mogło polecieć wewnątrz. Trzeba zarezerwować koło 3k na tą usterkę. Koła nie mamy pokazanego więc też mogło dostać. A policz sobie że średnio wahacz w e65 w zamienniku to 600-800zł a są tam z przodu 4!
Wyposażenie spoko, nie mam się do czego przyczepić
Auto nr 4.
Produkcja 2001 - radzę odpuścić. Z zewnątrz nic nie można o aucie powiedzieć bo zdjęcia tragiczne ale mimo to nie przekonuje mnie to auto do mnie. Wydaje mi się że to wersja z pomarańczowymi kierunkami i ktoś coś rzeźbił - znów auto wygląda jak gniewnego spod remizy. Wyposażenie spoko. I znów tragiczne 735i...
W granicach 30k można kupić e65, ale na pewno będzie przy nim trochę do pogrzebania i będą to wczesne roczniki. Za mniej jak widać też są ale czy jest sens mieć serię 7 która nie będzie serią 7?
Aby poczuć komfort i magię tego auta, musi być ono wyposażone w
- komfortowe - łamane fotele,
- klima dwustrefowa
- i najlepiej zawieszenie z dynamic drive.
- nagłośnienie Logic 7 - poezja dźwięku.
EDC nie jest konieczne dla zwykłego śmiertelnika, puki działa jest na prawdę super, ale jeden amortyzator to koszt 6tyś więc ja nie namawiam

PS. Corn co tam jest takiego wow... dla mnie to jakiś rupieć z 0 wyposażenia...
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
- CORN
- Forumowicz
- Posty: 2485
- Rejestracja: 24-01-2010, 10:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Sail cena jest wow jak za e65 

Wyniki przyspieszenia samochodów Racelogickiem z Zachodniopomorskiego:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 17-12-2010, 21:01
- Lokalizacja: Pyrzyce
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
To Ci dam radę. Po auto jedź tylko z kimś z kompem. Jeżeli zobaczysz że ktoś coś grzebał przy aucie, że coś jest zrobione tanim kosztem to nie bierz tego auta. E65 jest wspaniałym autem ale jeżeli ktoś o nie dba. Problemy z elektroniką występują ale są już ogarnialne. Ale robocizna jest tu droga bo prprzekombinowali niektóre rzeczy. Często trzeba dużo rozbierać aby dobrać się do prostej rzeczy.
Przebiegu nie ma się co bać. Te auta na prawdę dużo znoszą znoszą. Ale warunkiem jest dbanie o stan mechaniki.
Przebiegu nie ma się co bać. Te auta na prawdę dużo znoszą znoszą. Ale warunkiem jest dbanie o stan mechaniki.
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
Wróć do „Samochody BMW z ogłoszeń które zamierzamy kupić, opinie, oględziny”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika