seria 7

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: seria 7

Post autor: Saillupus » 25-03-2015, 18:24

Takie oto coś w ZS stoi za 33tyś 2002r golas

http://allegro.pl/bmw-730-d-super-stan-i5169621791.html

Widziałem, macałem, jeździłem, robiłem zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
schodzi klar - zderzak do malowania:
Obrazek
zresztą czujniki pdc też przydałoby się od razu malnąć
Obrazek
Kiedyś było czyszczone ale chyba nie ostatnio. Wycieków poważniejszych nie zauważyłem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
na lewej stronie taki bąbel. Gdzieś z 8/2cm. Podobno ta strona była malowana w Niemczech
Obrazek
Obrazek
Dach ładny bez wgniotek
Obrazek
Wnętrze wskazuje na przebieg koło 250 000
Obrazek
tylko ta kierownica wytarta strasznie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Opony zimowe 18" nówki. Letnie 19" na słoneczkach raczej do wymiany (dziwny rozmiar z tyłu 295)
Obrazek
Bagażnik też trochę już przeszedł.
Obrazek
Obrazek
Hak nieoryginalny, zapas słoneczko
Obrazek
sucho po obu stronach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Drobne ryski na zderzaku
Obrazek

Ogólnie Auto z zewnątrz na 4. Lakier w ostatnich latach po polerce. Świeci się, ale są drobne niedociągnięcia - ten bąbel, przedni zderzak.
Wnętrze stan na 5-. Byłoby 5 gdyby nie dość mocno wytarta kierownica. Sam mam ten rocznik i 240k przebiegu a jest idealna.
Pod maską kiedyś było myte, ale teraz widać dużo piasku itp więc wydaje mi się że w ostatnich miesiącach nie, ale diabli wiedzą ile auto stoi. Wycieków widocznych brak. Jeżeli są ślady to jakiś starych usuniętych w niewiadomym czasie.
Zawieszenie pracuje raczej dobrze, żadne niepokojące odgłosy nie dotarły do mnie. Auto hamuje bez zarzutu, nie rzuca nim. Zbieżność ok.
Szyber huczy, pewnie uszczelka do wymiany.
Teraz gorsza wiadomość. Samochód ma fazy że nie chce jechać. Mimo wciśnięcia kickdowna, nawet na sporcie, prędkość wzrasta 1km/h na 1s. Po jakimś czasie znów jest ok, na automacie i na sporcie z kickdownem lub bez. A nagle znów nie chce jechać. Nie mam pojęcia co to. Może przepływomierz, może zepsuty pedał gazu, a może turbina się kończy (nie znam obiawów kończącej się turbiny bo autem z takim defektem nie jeździłem).

Właściciel - młody przedsiębiorca prywatny. Parę lat starszy ode mnie. Dziwi mnie że ogólne pojęcie o motoryzacji ma a nie dziwiło go dziwne zachowanie auta.

Dokumenty do auta raczej ok. Dwa kluczyki, brak plastikowego serwisowego.

Navi nie sprawdzałem bo płyty nie było. Audio raczej ok, klima działa.
Auto na starcie na zimnym silniku nie dymi, nie trzęsie. Przy przyśpieszaniu nie dymi. Przy gaszeniu wydaje mi się że trzęsie za mocno. Coprawda 3.0d w e38 miałem 4 lata temu, ale nie pamiętam aby były takie rzeczy.
Skrzynia chodzi ok. Do góry płynnie, w dół też. Delikatne szarpnięcie przy zrzuceniu dwóch biegów w dół, ale wydaje mi się że to wina momentu obrotowego który mocno rośnie przy wrzucaniu biegu na wysokich obrotach.

Moja ocena ogólna to 4. Igła to na pewno nie jest. Wyposażenie według mnie słabe, brak komfortów, tylnej klapy, drzwi i zderzak do roboty. Do 30k według mnie można ją wziąć, pod warunkiem sprawdzenia auta w serwisie co to jest ten brak mocy.

Zdjęcia: https://plus.google.com/photos/10475422 ... banner=pwa

Post autor: Saillupus » 25-03-2015, 14:30

Jadę dziś oglądać jedną w Szczecinie 730d dla kolesia z forum 7er. To też Ci wrzucę relacje.

Post autor: Marioxx » 24-03-2015, 20:59

Dzięki koledzy za podpowiedzi. Nie śpieszy mi się i powoli coś znajdę.

pozdro

Post autor: dachu » 24-03-2015, 11:08

W tej cenie co szukasz,można znaleźć eleganckie e38 na fajnym wypasie.Też mi się e65 bardzo podoba ale szukanie tego modelu w najniższej półce cenowej to moim zdaniem może skończyć się wielką lipą.Twój wybór.Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu.

Post autor: Saillupus » 22-03-2015, 18:20

To Ci dam radę. Po auto jedź tylko z kimś z kompem. Jeżeli zobaczysz że ktoś coś grzebał przy aucie, że coś jest zrobione tanim kosztem to nie bierz tego auta. E65 jest wspaniałym autem ale jeżeli ktoś o nie dba. Problemy z elektroniką występują ale są już ogarnialne. Ale robocizna jest tu droga bo prprzekombinowali niektóre rzeczy. Często trzeba dużo rozbierać aby dobrać się do prostej rzeczy.
Przebiegu nie ma się co bać. Te auta na prawdę dużo znoszą znoszą. Ale warunkiem jest dbanie o stan mechaniki.

Post autor: Marioxx » 22-03-2015, 17:34

Dzięki Saillupus za odpowiedzi. Narazie dokładnie szkolę się na temat e65. A co chcę kupić, jak napisałeś "prawdziwą serię 7'. Na razie przeglądam ogłoszenia, czytam o aucie. I coś godnego może znajdę.

Post autor: pilot » 22-03-2015, 12:54

Ale nie ma nawigacji.

Post autor: CORN » 22-03-2015, 12:40

Sail cena jest wow jak za e65 :-)

Post autor: Saillupus » 22-03-2015, 12:17

Marioxx, powiedz Ty mi czego Ty szukasz?
Ma to być po prostu e65, bez względu co ma pod maską, jakie wyposażenie, ma po prostu być to duża limuzyna która tylko z zewnątrz ma szpanować czy faktycznie szukasz serii 7?
Bo rozbieżność silników masz od 3.0d do 4,4 V8!

Auto numer 1. Z zewnątrz wydaje się dość spoko. Wnętrze nie ma 500K jak koledzy mówią, tylko jestem skłonny uwierzyć w te niecałe 250. Po prostu jeździła nim osoba o większej masie, a wgniecenie fotela kierowcy jest spowodowane wsiadaniem do auta bo odległość fotel-koniec progu jest spora i mi też często zdarza się usiąść na skraj fotela. Typowe ślady auta które jeździło raczej po mieście. Wyposażenia znów niegodne serii 7. Po prostu z listy wyposażenia pierwszy właściciel zaznaczył opcję - fotele skórzane i tyle. Masakra jakaś... Aha poza tym coś kombinowane bo auto niby elektroniczny polif, I-drive polift a radio przedlift.

Auto nr2.
Pewnie młody gniewny bo wszystko na czarno. Może to wróżyć raczej źle ale ze zdjęć nic nie odczytamy bo są bardzo kiepskiej jakości. Przygoda prawy przód raczej była. Przynajmniej fotele są normalne a nie plastikowe taborety z baru mlecznego jak powyżej. Więc z wyposażeniem tu już ok - dobre fotele i klima 2-strefowa. Do jeżdżenia wystarczy.
Niestety największa tragedia jaką wypuściło BMW - silnik 3,5 N62. Jak widać nie trafił on do żadnego innego modelu - ani do e60 ani e63. Silnik którego koszty eksploatacji są takie same jak 4.4 a jeździ bardzo źle. Nie ma wcale dołu, trzeba go wysoko kręcić i zjada znacznie więcej pb niż 4.4

Auto nr3.
Najlepszy silnik do tego modelu - ekonomiczny i mocny. Widać że auto nie prierwszy raz ma coś z lewym przodem. Niestety lampa dostała aż się posypała w środku - sama lampa to dobre 1k, plus malowanie, prostowanie i nie wiadomo co jeszcze mogło polecieć wewnątrz. Trzeba zarezerwować koło 3k na tą usterkę. Koła nie mamy pokazanego więc też mogło dostać. A policz sobie że średnio wahacz w e65 w zamienniku to 600-800zł a są tam z przodu 4!
Wyposażenie spoko, nie mam się do czego przyczepić

Auto nr 4.
Produkcja 2001 - radzę odpuścić. Z zewnątrz nic nie można o aucie powiedzieć bo zdjęcia tragiczne ale mimo to nie przekonuje mnie to auto do mnie. Wydaje mi się że to wersja z pomarańczowymi kierunkami i ktoś coś rzeźbił - znów auto wygląda jak gniewnego spod remizy. Wyposażenie spoko. I znów tragiczne 735i...

W granicach 30k można kupić e65, ale na pewno będzie przy nim trochę do pogrzebania i będą to wczesne roczniki. Za mniej jak widać też są ale czy jest sens mieć serię 7 która nie będzie serią 7?
Aby poczuć komfort i magię tego auta, musi być ono wyposażone w
- komfortowe - łamane fotele,
- klima dwustrefowa
- i najlepiej zawieszenie z dynamic drive.
- nagłośnienie Logic 7 - poezja dźwięku.
EDC nie jest konieczne dla zwykłego śmiertelnika, puki działa jest na prawdę super, ale jeden amortyzator to koszt 6tyś więc ja nie namawiam ;-)

PS. Corn co tam jest takiego wow... dla mnie to jakiś rupieć z 0 wyposażenia...

Post autor: CORN » 22-03-2015, 11:40

Post autor: arturo » 22-03-2015, 07:59

pawelwoj pisze:Pierwsze auto ma pewnie z 500 tyś przebiegu. Reszcie się dokładniej nie przyglądałem.



wszystkie mają po 400,500 tys ,tylko te które my kupujemy mają po 150 tys :rotfl:

Post autor: Mole » 22-03-2015, 00:57

Ja się zapytam tak , masz jeszcze worek pieniędzy po zakupie takiego auta ? :mrgreen:

Post autor: pawelwoj » 22-03-2015, 00:06

Pierwsze auto ma pewnie z 500 tyś przebiegu. Reszcie się dokładniej nie przyglądałem.

Post autor: Marioxx » 21-03-2015, 16:37

Post autor: PatrickXF » 21-03-2015, 10:03

Czarny mat w 7er to jak spinnery w cinquecento :mrgreen:

Na górę