E90 325i Racławice

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: E90 325i Racławice

Post autor: needlehole » 09-10-2014, 16:36

Junior pisze:jakie prawa rynku? że kręcą liczniki?? że ktoś nie szuka wyjeżdżonego samochodu?


Junior, prawda jest taka, że kręcenie liczników wzięło się od kupujących a nie sprzedających. Spróbuj sprzedać auto, które masz od 10 lat, serwisujesz zawsze na czas, masz komplet papierów na to ale ma np. 350 tys przebiegu. Nikt się nie zainteresuje, bo to wyjeżdzony grat. Ściągnij 160tys i zobacz jak się dzieją cuda. Prawda jest niestety szokująca, ale 90% kupujących woli szrota ze 180tys przebiegu niż porobione 380tys. A potem jest płacz, bo auto okazuje się skarbonką.

Post autor: Mielone » 09-10-2014, 16:23

Mały przebieg wcale nie oznacza że auto nie jest wyjeżdżone i odwrotnie... Auto może być kupione przez jakiegoś prezesa który śmiga między miastami do firm ale zawsze na czas serwisuje jak trzeba i nie oszczędza na tym więc można powiedzieć że przy przebiegu powiedzmy 360tyś km ma pół samochodu wymienionego i można śmigać bezawaryjnie po takiej osobie . A można kupić jakiś szrot co ma najechane 160tyś ale gościowi się skończyła gwarancja i przestał serwisować i wtedy przy kupnie zaczynają się wydatki. Przebieg jest ostatnią rzeczą na którą się powinno patrzeć przy zakupie. Patrząc tylko na auta które mają przejechane 160-200tyś km skreśla się czasami wiele ciekawych aut...

Post autor: Adrianno » 09-10-2014, 16:23

To, że auto ma 258 tys km nie znaczy, że jest wyjeżdżone. Moja ma już 244 tys. km i nie uważam, żeby była wyjeżdżona. To nie jest jakiś duży przebieg. Jak by miało z 400 tys. km to można tak powiedzieć. No ale jak się szuka "okazji", ma się wymagania nie wiadomo jakie, a chce się wydać na auto tak z 10 tys. zł mniej niż jest warte np. w Niemczech to później wychodzą takie historie, że auto zamiast 170tys.km deklarowanych przez właściciela ma np. 370 tys. km. Nie mówię, że wszystkie ale bardzo dużo.

Mój kolega ze studiów kiedyś mi powiedział, że jego sąsiad szuka BMW E90 320d. Że moja mu się podoba, ale ja za dużo sobie życze i że mam sporo przelotu. No ale kij po jakimś czasie mówi, że ten koleś już sobie kupił też 320d 2005r 30 tys zł dał już zarejestowana itp. Mówie no to dobrze niech mu się dobrze jeździ, a ile ma nalatane? -No 180 tys. km, nie ma książki, ale kierownica nie wytarta więc pewnie tyle ma. Bezwypadkowa? -Tak, nic nie malowane sprawdzał czujnikiem. Myślę no ok może szukał, szukał i znalazł okazje. Po jakimś czasie kolega z uśmiechem do mnie mówi -Ty wiesz co się okazało? Ta BMka ma prawie 400 tys. nalatane... Był w ASO na wymianie klocków i tarcz i mu powiedzieli, że ostatni wpis jest na tyle...

Post autor: Junior » 09-10-2014, 15:55

jakie prawa rynku? że kręcą liczniki?? że ktoś nie szuka wyjeżdżonego samochodu?

Post autor: needlehole » 09-10-2014, 15:31

Mole pisze:Sprawa się rozwiązała z tym konkretnym egzemplarzem, na ogłoszeniu widnieje przebieg 158 tys km natomiast przy akcji serwisowej w 2013 roku miał 236,297 tys km :pifpaf:


No to pewnie teraz ma 258tys. Myślisz, że to dużo dla V6? Takie prawa rynku.

Post autor: Vitek » 09-10-2014, 13:40

przecież to norma. Niemiec nie kupuje już auta tylko by w garażu stało i jeździło do kościoła w niedzielę.

Post autor: Junior » 09-10-2014, 12:48

o stówkę odmłodzony to lepiej wygląda

Post autor: Mole » 09-10-2014, 12:30

Sprawa się rozwiązała z tym konkretnym egzemplarzem, na ogłoszeniu widnieje przebieg 158 tys km natomiast przy akcji serwisowej w 2013 roku miał 236,297 tys km :pifpaf:

Post autor: KubicaPL » 08-10-2014, 22:45

Junior pisze:Siedzac z przodu czulem sie osaczony przez wnetrze jakos tak mi bylo ciasno


To samo powiedział ostatnio mój ojciec gdy wsadziłem go za kierownicę E36 (a na co dzień jeździ samochodem o podobnych rozmiarach, nawet ciut większym). :p
Lex fajny, kolor słaby, deska kwestia gustu (mi się nie podoba, ale jeszcze jest do przeżycia). Lepszy Lex z 6-cylindrowym benzyniakiem niż BMW z 4-cylindrowym dieslem, jeśli spalanie nie ma dużego znaczenia. :p

Post autor: Junior » 08-10-2014, 19:50

Kiedys mialem mozliwosc przejechac sie takim. Siedzac z przodu czulem sie osaczony przez wnetrze jakos tak mi bylo ciasno ale oglnie bardzo pozytywny wóz. Co do wygladu to juz sprawa indywidualna

Post autor: Vitek » 08-10-2014, 19:35

znajomy miał leksa i był bardzo zadowolony, jedyne co narzekał, to utrata wartości.

Post autor: Mole » 08-10-2014, 19:15

No dobra a co powiece o Lexie IS250 2006 Prestige ? :mrgreen:

Cena w sumie za zadbane 320d E90 z przeciętnym wyposażeniem. Jestem w kropce :p

Obrazek
Obrazek

Wyposażenie samochodu:
Silnik 2.5 V6 z bezpośrednim wtryskiem, dual VVT-i
Napęd na oś tylną
6-stopniowa manualna skrzynia biegów
Tempomat
Wyświetlacz wielofunkcyjny
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja (przód)
Skórzana kierownica z panelem sterującym audio oraz skórzana gałka dźwigni zmiany biegów
System "inteligentny kluczyk"
System uruchamiania samochodu przyciskiem "START"
Automatyczny system przewietrzania kabiny
System Multimedia & GPS z Asystentem parkowania (monitor + kamera) oraz systemem Bluetooth TM
Wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości jazdy (EPS)
Elektryczna regulacja foteli przednich
Klimatyzacja foteli przednich
Szyby regulowane elektrycznie (przód + tył)
Wycieraczki szyby czołowej z czujnikami deszczu
Czujniki parkowania
Pamięć ustawienia fotela kierowcy, kierownicy i lusterek
Elektryczna regulacja wysokości i wysunięcia kierownicy
Lusterko wewnętrzne wsteczne oraz lusterka zewnętrzne fotochromatyczne
Podłokietnik przedni
Podłokietnik tylny z dodatkowym schowkiem
Rozmrażacz wycieraczek szyby czołowej
Audio Mark Levinson, 14 głośników
7-calowy ekran dotykowy
Odtwarzacz DVD na 6 płyt
Skórzana tapicerka siedzeń
Drewniane elementy wykończenia wnętrza
Podświetlane nakładki progowe
Roleta szyby tylnej regulowana elektrycznie
Zegary Optitron
System oświetlenia wnętrza ułatwiający wsiadanie do pojazdu
Aluminiowe obręcze kół 17", 215/55 R17 na oponach letnich
Aluminiowe obręcze kół 16" 205/60 R16 na oponach zimowych
Zapasowe koło dojazdowe
Antena
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane
System antypoślizgowy (ABS)
System antypoślizgowy SNOW
Systemy kontroli trakcji (TRC)
System rozdzielający siłę hamowania (EBD)
System wspomagania hamowania awaryjnego (BA)
System stabilizacji toru jazdy (VSC)
Lampy przednie przeciwmgielne
Lampy przednie: bi-ksenonowe ze spryskiwaczami
System AFS (system doświetlenia podczas jazdy w zakrętach)
Światła tylne oraz światła "stop" z diodami elektroluminescencyjnymi (LED)
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (przednie)
Poduszki powietrzne boczne w oparciach foteli przednich (TAP)
Boczne kurtyny powietrzne
Poduszki powietrzne chroniąca kolana kierowcy i pasażera
Wyłącznik dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia foteli przednich i tylnych zew.
Konstrukcja przednich siedzeń zmniejszająca urazy szyi i głowy w przypadku kolizji (WIL)
Zaczepy do mocowania fotelika dziecięcego w systemie ISO FIX
Centralny zamek z podwójną blokadą
System antykradzieżowy
Immobilizer

Post autor: Adrianno » 28-09-2014, 22:36

W momencie kiedy kupowałem swoją to musiałem wybierać. Albo xenon z paskudną deską bez navi, albo bez xenonów z ładniejszą deską i iDrivem. Jak były modele z tym i z tym to cena była bardzo znacznie przekraczająca mój budżet. Więc stwierdziłem, że w razie "w" xenon jest łatwiej dołożyć niż navi ;-) Ale jakoś nie było okazji do tego by dokładać xenon.

Post autor: Cariel » 27-09-2014, 11:08

8-O Brawa dla Ciebie za przejrzenie jego historii aukcji na allegro, niezłe jaja

Post autor: Mole » 27-09-2014, 10:25

Rezygnuję z tego egz... Typ jakiś czas temu sprzedał starą kierownicę i zakupił świeższą - co na dobrą sprawę wskazuję na wyższy przebieg niż deklarowany idąc dalej napisał również że poduszka kierownicy została wystrzelona...

link dla potomnych http://tufotki.pl/Bk2qO

Na górę