Masz problem z reflektorami z Anglii? Swieca Ci jak Angliki?
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Masz problem z reflektorami z Anglii? Swieca Ci jak Angliki?
Siema! Sam miałem problem, przy zakupie lamp Bosch soczewkowych, dostałem lampy z wersji Angielskiej... Lampa od str. kierowcy świeciła mi mega na górę. Jeśli masz ten sam problem, lub zastanawiasz się czy lampy z Anglii Bosch dadzą radę , przygotowałem dla Ciebie mały poradnik.
1. Musimy rozkręcić lampy. Najpierw wyjmujesz kierunkowskaz, odpinasz wszystkie przewody od zasilania lampy, ksenonu czy silniczków regulacji. Z góry są to te zaznaczone śrubki ( w moim przypadku tylko dwie ) oraz jedną na dole (możliwe że masz jeszcze jedną śrubkę pod kierunkiem ale to rzadkość.
2. Tak to mniej więcej będzie wyglądało.
3. W tym kroku, jest najwiecej do roboty. Musisz otworzyc lampe, rozkrecic ja i odblysnik wyjac. UWAGA! Jesli troszke wykrecisz odblysnik, wyjmij silniczek regulacji lampy! Inaczej mozesz go uszkodzic!!!!!Jesli juz to zrobiles, bedziesz miec przy podstawce soczewki takie cos
Czyli jest w wersji LG czyli Angielskiej. Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RD tak jak na zdjeciu ponizej. WAŻNE! Zapamietaj jak sa podstawki pod srubeczkami, zapisz sobie pozniej tak samo je zloz. Jest to bardzo wazne, aby lampa swiecila prawidłowo.!
4. Teraz składasz ładnie lampy, wkładasz je do autka - wszystko analogicznie jak przy wyjęciu. Brawo! Masz lampy dla Europy ;) Aha z drugą lampą możesz zrobić to samo, ja tego nie zrobiłem bo dobrze świeciła. UWAGA! Jeśli troszke wkrecisz odblysnik, na odlegosc patyczka od regulacji lampy wsadz silniczek! Jest to w pewnym stopniu ogranicznik i bez niego lampa bedzie ci latac na dole.
1. Musimy rozkręcić lampy. Najpierw wyjmujesz kierunkowskaz, odpinasz wszystkie przewody od zasilania lampy, ksenonu czy silniczków regulacji. Z góry są to te zaznaczone śrubki ( w moim przypadku tylko dwie ) oraz jedną na dole (możliwe że masz jeszcze jedną śrubkę pod kierunkiem ale to rzadkość.
2. Tak to mniej więcej będzie wyglądało.
3. W tym kroku, jest najwiecej do roboty. Musisz otworzyc lampe, rozkrecic ja i odblysnik wyjac. UWAGA! Jesli troszke wykrecisz odblysnik, wyjmij silniczek regulacji lampy! Inaczej mozesz go uszkodzic!!!!!Jesli juz to zrobiles, bedziesz miec przy podstawce soczewki takie cos
Czyli jest w wersji LG czyli Angielskiej. Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RD tak jak na zdjeciu ponizej. WAŻNE! Zapamietaj jak sa podstawki pod srubeczkami, zapisz sobie pozniej tak samo je zloz. Jest to bardzo wazne, aby lampa swiecila prawidłowo.!
4. Teraz składasz ładnie lampy, wkładasz je do autka - wszystko analogicznie jak przy wyjęciu. Brawo! Masz lampy dla Europy ;) Aha z drugą lampą możesz zrobić to samo, ja tego nie zrobiłem bo dobrze świeciła. UWAGA! Jeśli troszke wkrecisz odblysnik, na odlegosc patyczka od regulacji lampy wsadz silniczek! Jest to w pewnym stopniu ogranicznik i bez niego lampa bedzie ci latac na dole.
Ostatnio zmieniony 11-12-2011, 17:42 przez slooikk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Saillupus
- Administrator
- Posty: 5849
- Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Brawo
świetny poradnik
świetny poradnik
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT
Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d
- bmwteile.net
- Forumowicz
- Posty: 1042
- Rejestracja: 11-03-2009, 01:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Czyli jest w wersji LL czyli Angielskiej. Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RL tak jak na zdjeciu ponizej.
coś tu się nie zgadza:
LL - Linkslenker
RL - Rechtslenker
www.bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
SPROWADZANIE AUT Z ANGLII,
CZĘŚCI do BMW M3 E36 E46, E39 i innych.
Nowe OPONY.
Kontakt: +48 601 484 272 info@bmwteile.net
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Junior
- KLUBOWICZ
- Posty: 3422
- Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
- Lokalizacja: Chojna
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
slooikk pisze:Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RD tak jak na zdjeciu ponizej. WAŻNE! Zapamietaj jak sa podstawki pod srubeczkami, zapisz sobie pozniej tak samo je zloz
sorry ale jak sie nie ma lampy w rekach, to to jest nieczytelne dla kogoś kto tylko czyta, jakie śrubeczki, jakie podstawki, dlaczego to jest ważne, jak to sobie zapisać itp.
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Junior
- KLUBOWICZ
- Posty: 3422
- Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
- Lokalizacja: Chojna
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Ja mam lampy z naklejkami LL wiec sie nie zastanawiałem, to pytanie do kogoś czy się zna.
Swoją drogą, musicie być zawistni i wskazywać najmniejsze błędy, zamiast napisac ze ok dzieki spoko czy cos? Poradnik według mnie napisalem w stylu takim, ze jak bedziesz miec z tym problem to bez komplikacji to zrobisz i tyle.
Swoją drogą, musicie być zawistni i wskazywać najmniejsze błędy, zamiast napisac ze ok dzieki spoko czy cos? Poradnik według mnie napisalem w stylu takim, ze jak bedziesz miec z tym problem to bez komplikacji to zrobisz i tyle.
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Weź na wstrzymanie, kolego slooikk. Nikt Ci tu błędów nie wypomina "z zawiści", tylko wszyscy dbamy żeby poradnik był kompletny i czytelny dla wszystkich :)
Dobra robota ogólnie z tutorialem i pamiętaj na przyszłość "prawdziwa cnota krytyki sie nie boi"
Dobra robota ogólnie z tutorialem i pamiętaj na przyszłość "prawdziwa cnota krytyki sie nie boi"
"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
- slooikk
- Forumowicz
- Posty: 1267
- Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
- Lokalizacja: ZS
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
-
- Forumowicz
- Posty: 2218
- Rejestracja: 06-03-2010, 02:48
- Lokalizacja: Stathelle
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- BrzeszczoT
- KLUBOWICZ
- Posty: 2392
- Rejestracja: 24-10-2008, 23:03
- Lokalizacja: Dingolfing - Płoty
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika