![:-)](./images/smilies/001.gif)
4 popołudnia i po robocie
poniżej fotorelacja
![Obrazek](http://images76.fotosik.pl/782/2d33ae55e0d9779dmed.jpg)
Do wyczyszczenia podstawy jak i komory silnika użyłem dwuskladnikowego K2 DIPER - ten płyn czyni cuda ;d
![Obrazek](http://images75.fotosik.pl/781/f03da9c4397a48b5med.jpg)
użyłem serwisowej uszczelki + klej beztlenowy
a Tutaj Eibach sportline vs dotychczasowe Mtechnik
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/782/719595b779efe0f5med.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/782/e2c1fcbaa0dedbf7med.jpg)
a po założeniu prowadzenie zmieniło sie jakby przesiąść się z pontonu do gokarta ;) wszystko na plus i nawet o nic jeszcze nie zahaczyłem, jest idealnie
![Obrazek](http://images78.fotosik.pl/783/4de8e8a81df05609med.jpg)
![Obrazek](http://images77.fotosik.pl/782/d49b01be498912bfmed.jpg)