kondziu ---> e34 540iA
Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot
- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Gruby temat o E34. Sporo sie tu dzieje in plus.
(Sam mam sentyment bo jeszcze ujeżdżam typoszereg E30 w szerokiej)
(Sam mam sentyment bo jeszcze ujeżdżam typoszereg E30 w szerokiej)


"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 368
- Rejestracja: 19-11-2015, 00:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Dzięki ;)
edit 28.01
Niemiec płakał jak sprzedawał, kilkuletni akumulator bmw, wciąż w dobrej kondycji.
Nie, nie kupiłem, był zamontowany w aucie.

edit 06.02
Temat rolety w końcu mam zamknięty, sprzedający wywiązał się z obietnicy, i przysłał ma sprawną, naprawioną roletę. Wszystko już zamontowane na aucie. Składa się i rozkłada jak trzeba, ale mam wrażenie, że jeszcze musi się dobrze ułożyć. Dziś nawet wyciągnąłem auto z garażu, bo pogoda dopisała, a ja nie mogłem już się doczekać. Fajnie jest bawić się roletą na światłach, jak ktoś z tylu zagląda. Mina pasażerów auta z tylu bezcenna.
Założyłem też schowek na monety w drzwi i zacząłem nowy temat, żeby sie nie nudzić, pod tytułem "intensywne mycie"
Mam już manetkę, przekaźnik, dysze w maskę, dwa zbiorniczki na płyn i pompki. Brakuje mi jeszcze tylko przewodów i czterech dysz w zderzak, ale to sobie zaraz gdzieś znajdę. W wolnej chwili zacząłem czyścić zbiorniczki. Mały jest już skończony, a nad dużym jeszcze muszę popracować i usunąć osad ze środka. Do czyszczenia użyłem apc z adbl w dosyć wysokim stężeniu bo obydwa były aż czarne.




Zastanawiam się teraz nad dystansami do m-systemów żeby je troche bardziej wypchnąć i zrównać z nadkolem. Zakładał ktoś je do siebie?
Plan na felgi na ten sezon jest taki, że zostają s21, ranty możliwe, że będą wypolerowane, a w międzyczasie będę szukał docelowo Rh xd, lub jakiegoś innego fajnego Tlg, szczerze mówiąc nie wykluczam nawet darków z 10" z tylu, osiemnastu calach i ściągniętym klarem, bo nie zapłacę za bbsy 10k. U kucharza wyglądało to fajnie. Jak będe chciał pojechać gdzieś dalej to msystemy będą w pogotowiu. Co do dalszych planów to wymyśliłem sobie opcję gwint, bo będę chciał zejść troche niżej, i tu pojawia się opcja customa np od mike'a lub Piotrka koca, ale z tym na spokojnie. Prosze tylko bez spamu ;)
edit 28.01
Niemiec płakał jak sprzedawał, kilkuletni akumulator bmw, wciąż w dobrej kondycji.
Nie, nie kupiłem, był zamontowany w aucie.
edit 06.02
Temat rolety w końcu mam zamknięty, sprzedający wywiązał się z obietnicy, i przysłał ma sprawną, naprawioną roletę. Wszystko już zamontowane na aucie. Składa się i rozkłada jak trzeba, ale mam wrażenie, że jeszcze musi się dobrze ułożyć. Dziś nawet wyciągnąłem auto z garażu, bo pogoda dopisała, a ja nie mogłem już się doczekać. Fajnie jest bawić się roletą na światłach, jak ktoś z tylu zagląda. Mina pasażerów auta z tylu bezcenna.
Założyłem też schowek na monety w drzwi i zacząłem nowy temat, żeby sie nie nudzić, pod tytułem "intensywne mycie"
Mam już manetkę, przekaźnik, dysze w maskę, dwa zbiorniczki na płyn i pompki. Brakuje mi jeszcze tylko przewodów i czterech dysz w zderzak, ale to sobie zaraz gdzieś znajdę. W wolnej chwili zacząłem czyścić zbiorniczki. Mały jest już skończony, a nad dużym jeszcze muszę popracować i usunąć osad ze środka. Do czyszczenia użyłem apc z adbl w dosyć wysokim stężeniu bo obydwa były aż czarne.
Zastanawiam się teraz nad dystansami do m-systemów żeby je troche bardziej wypchnąć i zrównać z nadkolem. Zakładał ktoś je do siebie?
Plan na felgi na ten sezon jest taki, że zostają s21, ranty możliwe, że będą wypolerowane, a w międzyczasie będę szukał docelowo Rh xd, lub jakiegoś innego fajnego Tlg, szczerze mówiąc nie wykluczam nawet darków z 10" z tylu, osiemnastu calach i ściągniętym klarem, bo nie zapłacę za bbsy 10k. U kucharza wyglądało to fajnie. Jak będe chciał pojechać gdzieś dalej to msystemy będą w pogotowiu. Co do dalszych planów to wymyśliłem sobie opcję gwint, bo będę chciał zejść troche niżej, i tu pojawia się opcja customa np od mike'a lub Piotrka koca, ale z tym na spokojnie. Prosze tylko bez spamu ;)
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 368
- Rejestracja: 19-11-2015, 00:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Cześ, aktualizuje galerię raz na jakiś czas, wieć tym razem spora dawka zaległości.
edit 19.02
Jedna fotka ze spota bmw klub Szczecin. Dziś nudna niedziela więc poszedłem do garażu i wyczyściłem trochę komorę silnika.




edit 03.03
Auto odebrane, upatrzyłem sobie nowy warsztat w Szczecinie który moge polecić: Bmw Partner.
Lewa poduszka silnika była zerwana, ale to, że silnik był krzywo to sprawa ułamanej stopki do mocowania pokrywy która sprawiała takie wizualne wrażenie. Dodatkowo wymieniona rurka chłodząca alternator, bo stara była pęknięta i zbierała liście.
Wymienione
Poduszka silnika Lemförder lmi15449
Kanał chłodzący alternator 12311747185
Stopka pokrywy silnika 11611747169
.
edit 23.03
Przeglądałem dzisiaj dokumenty i okazało się, że dziesięć dni temu skończył mi się przegląd. Wstyd! Szybko pobiegłem do garażu i udałem się na pobliską stację diagnostyczną. Jedyne zastrzeżenia to brak gaśnicy i to, że obydwa tylne koła kręcą się naraz

edit 26.03
Byliśmy dziś z Bmw Klubem Szczecin na lotnisku w Śniatowie, przetestować maszynę do pomiaru 1/4 mili.
Troche wyścigów, grill i tp. Dzień zaliczam do udanych bo e34 zrobiło swoją życiówkę. Zauwazylem, że czas przejazdu zależny jest w dużym stopniu od temperatury oleju skrzyni biegów. Nie może być zimna, ale im bardziej zagrzana tym gorszy czas. Finalnie vka zrobiła czas przejazdu 14,777. Drugi wynik to 14,91 czyli znów poniżej 15.
[video]https://youtu.be/al5SpxV2Sd0[/video]
Jeśli chodzi o 1/4 to raczej już nie będę startował bo osiągnąłem zadowalające czternaście z przodu. Jutro samochód jedzie do GryfinoGarage czyli do naszego forumowego Orła, na rewitalizację, konserwację podwozia i kilka innych mniej lub bardziej ważnych rzeczy. Zdjęcia z prac, w miarę możliwości bede wrzucał na bieżąco.
EDIT 28.03 Zaczynamy odnowę e 34






Części odebrane z piaskowania, przygotowane do lakierowania w czarny połysk:




Tutaj już po malowaniu. Dadoaliśmy srebrny kolor, żeby pod spodem nie było zbyt nudno.



[imghttp://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/17/8558117_7874417_IMG_6526.JPG][/img]

Cynkowanie zacisków oraz śrub i drobnych elementów podatnych na korozję, a także malowanie zacisków.




Oczywiście przy okazji trzeba było zrobić małe zakupy. Masa spinek, kołków, mocowań, przewodów i innych gratów:
51 21 1 838 473 - zaślepka 3.35 x1
16 11 9 070 649 - przewód odpowietrzający zbiornika 106,40
16 11 9 070 648 - przewód odpowietrzajacy zbiornika 114,15
51 13 1 934 160 - końcówka 1.48 x3
51 16 2 239 737 - zaślepka 7.25 x3
51 16 1 881 149 - nit rozprężny 1.05 x4
51 71 1 904 603 - zaślepka 2.46 x4
51 71 1 938 940 - element zaciskowy 4.58 x4
07 12 9 901 748 - skrzynka prestol 2.12 x4
07 11 9 916 966 - blachowkręt 2,54 x4
16 12 1 155 060 - uchwyt 2.97 x5
16 12 1 107 928 - element zaciskowy 11.06 x4
34 34 1 163 565 - sprężynka 3.95 x5
Jak widać, jest drogo, i szczerze mówiąc zakupy w aso zupełnie się nie opłacają, no ale cóż każdy z nas wie, że pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć, a pewne rzeczy są zupełnie nieuzasadnione z punktu widzenia szarego człowieka, jednak dla nas mają ogromne znaczenie.









Tuleje wahaczy tył 4x febi 32407
Osłony przegubów z flanszami tył 4x meyle 3003321905
Podkładka uszczelniająca VL-107 Aso 26 111 229 504
Zestaw naprawczy zacisków tył x2 quick brake 113-1442X







EDIT 25.04










kolejna aktualizacja. Tył już zakonserwowany, zaczynamy montaż zawieszenia, oraz układanie przewodów hamulcowych oraz paliwowych.











Na koniec kupiłem nowe zamienniki błotników przednich które posłużyły jako dawca dołów do moich oryginalnych. Orzeł ładnie wszystko wyciął i przespawał, tak, że obyło się bez malowania.

Edit - Samochód odebrany
zgłosiłem e34, do programu Bmw Koneser. Samochód oczywiście przeszedł pozytywnie weryfikację i został objęty programem. Nie jest to nic wielkiego, ale jednak cieszy. Program ten daje pewien pakiet korzyści:
50% rabatu na usługi serwisowe w Bawaria Motors
Darmowe sprawdzenie historii serwisowej samochodu.
Udział w konkursach oraz cyklicznych promocjach na akcesoria Bmw Lifestyle
Dostęp do rysunków, oraz wsparcie techniczne.
Pakiet rabatów i zniżek.

Ostatni punkt jest tu dla mnie najważniejszy, ponieważ po przyznanych rabatach, zakupy w bmwautoparts.net przestają się opłacać.
Na dziesięć sprawdzonych pozycji, każda była chociaż o parę złotych tańsza. Dla mnie to fajny bonus bo dosyć często przychodzą do mnie paczki z Aso, a dodatkowo graty będą teraz przychodziły szybciej niż z Litwy. Polecam, bo mozna tylko zyskać.
E34 w zeszłym tygodniu wróciło już do mnie. Jeżeli chodzi o robotę Orła to mogę gorąco polecić jego usługi. Wszystko zgodnie z umową. Żadnych dziwnych kwiatków, profi robota. Wszystko tak jak powinno być. O pieniądzach mówić nie wypada, ale myśle, że za nakład pracy którą wykonał Bartek, w profesjonalnym zakładzie zapłaciłbym sporo więcej. Wciąż czekam na fotki, wiec jak tylko je dostanę to zaktualizuję galerię.
Po odebraniu okazało się, że przy piaskowaniu został uszkodzony uszczelniacz dyfra od strony wału. Koszt 160zł w Aso. Część szybko wymieniona, więc teraz cieszę się samochodem. Poniżej kilka fotek z efektem dzisiejszego woskowania Fusso Coat. Przy okazji wymieniłem listwy przedniego zderzaka, oraz przymierzyłem blendę z M5. Dodatkowo doszła dziś wkładka k&n, ale wymienię ją dopiero kiedy przyjdzie nowy wydech. Po przymiarce, Magnaflow, nie specjalnie pasował. Udało mi się go zwrócić. Zamiast niego, zamówiłem nowy końcowy w wersji street z Mgmotorsport, oraz xpipe'a który wpadnie zamiast środkowej puszki, która i tak nie jest ori.





Oczywiście nie są to jeszcze wszystkie zdjęcia. Resztę uzupełnię w najbliższych dniach, tylko muszę jechać na podnośnik i zrobić fotki jak od spodu prezentuje się całość, oraz jak wyglądają nowe wymienione i poskładane w całość hamulce.
edit 19.02
Jedna fotka ze spota bmw klub Szczecin. Dziś nudna niedziela więc poszedłem do garażu i wyczyściłem trochę komorę silnika.
edit 03.03
Auto odebrane, upatrzyłem sobie nowy warsztat w Szczecinie który moge polecić: Bmw Partner.
Lewa poduszka silnika była zerwana, ale to, że silnik był krzywo to sprawa ułamanej stopki do mocowania pokrywy która sprawiała takie wizualne wrażenie. Dodatkowo wymieniona rurka chłodząca alternator, bo stara była pęknięta i zbierała liście.
Wymienione
Poduszka silnika Lemförder lmi15449
Kanał chłodzący alternator 12311747185
Stopka pokrywy silnika 11611747169
edit 23.03
Przeglądałem dzisiaj dokumenty i okazało się, że dziesięć dni temu skończył mi się przegląd. Wstyd! Szybko pobiegłem do garażu i udałem się na pobliską stację diagnostyczną. Jedyne zastrzeżenia to brak gaśnicy i to, że obydwa tylne koła kręcą się naraz

edit 26.03
Byliśmy dziś z Bmw Klubem Szczecin na lotnisku w Śniatowie, przetestować maszynę do pomiaru 1/4 mili.
Troche wyścigów, grill i tp. Dzień zaliczam do udanych bo e34 zrobiło swoją życiówkę. Zauwazylem, że czas przejazdu zależny jest w dużym stopniu od temperatury oleju skrzyni biegów. Nie może być zimna, ale im bardziej zagrzana tym gorszy czas. Finalnie vka zrobiła czas przejazdu 14,777. Drugi wynik to 14,91 czyli znów poniżej 15.
[video]https://youtu.be/al5SpxV2Sd0[/video]
Jeśli chodzi o 1/4 to raczej już nie będę startował bo osiągnąłem zadowalające czternaście z przodu. Jutro samochód jedzie do GryfinoGarage czyli do naszego forumowego Orła, na rewitalizację, konserwację podwozia i kilka innych mniej lub bardziej ważnych rzeczy. Zdjęcia z prac, w miarę możliwości bede wrzucał na bieżąco.
EDIT 28.03 Zaczynamy odnowę e 34

Części odebrane z piaskowania, przygotowane do lakierowania w czarny połysk:

Tutaj już po malowaniu. Dadoaliśmy srebrny kolor, żeby pod spodem nie było zbyt nudno.
[imghttp://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/6/17/8558117_7874417_IMG_6526.JPG][/img]
Cynkowanie zacisków oraz śrub i drobnych elementów podatnych na korozję, a także malowanie zacisków.
Oczywiście przy okazji trzeba było zrobić małe zakupy. Masa spinek, kołków, mocowań, przewodów i innych gratów:
51 21 1 838 473 - zaślepka 3.35 x1
16 11 9 070 649 - przewód odpowietrzający zbiornika 106,40
16 11 9 070 648 - przewód odpowietrzajacy zbiornika 114,15
51 13 1 934 160 - końcówka 1.48 x3
51 16 2 239 737 - zaślepka 7.25 x3
51 16 1 881 149 - nit rozprężny 1.05 x4
51 71 1 904 603 - zaślepka 2.46 x4
51 71 1 938 940 - element zaciskowy 4.58 x4
07 12 9 901 748 - skrzynka prestol 2.12 x4
07 11 9 916 966 - blachowkręt 2,54 x4
16 12 1 155 060 - uchwyt 2.97 x5
16 12 1 107 928 - element zaciskowy 11.06 x4
34 34 1 163 565 - sprężynka 3.95 x5
Jak widać, jest drogo, i szczerze mówiąc zakupy w aso zupełnie się nie opłacają, no ale cóż każdy z nas wie, że pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć, a pewne rzeczy są zupełnie nieuzasadnione z punktu widzenia szarego człowieka, jednak dla nas mają ogromne znaczenie.
Tuleje wahaczy tył 4x febi 32407
Osłony przegubów z flanszami tył 4x meyle 3003321905
Podkładka uszczelniająca VL-107 Aso 26 111 229 504
Zestaw naprawczy zacisków tył x2 quick brake 113-1442X
EDIT 25.04
kolejna aktualizacja. Tył już zakonserwowany, zaczynamy montaż zawieszenia, oraz układanie przewodów hamulcowych oraz paliwowych.

Na koniec kupiłem nowe zamienniki błotników przednich które posłużyły jako dawca dołów do moich oryginalnych. Orzeł ładnie wszystko wyciął i przespawał, tak, że obyło się bez malowania.
Edit - Samochód odebrany
zgłosiłem e34, do programu Bmw Koneser. Samochód oczywiście przeszedł pozytywnie weryfikację i został objęty programem. Nie jest to nic wielkiego, ale jednak cieszy. Program ten daje pewien pakiet korzyści:
50% rabatu na usługi serwisowe w Bawaria Motors
Darmowe sprawdzenie historii serwisowej samochodu.
Udział w konkursach oraz cyklicznych promocjach na akcesoria Bmw Lifestyle
Dostęp do rysunków, oraz wsparcie techniczne.
Pakiet rabatów i zniżek.
Ostatni punkt jest tu dla mnie najważniejszy, ponieważ po przyznanych rabatach, zakupy w bmwautoparts.net przestają się opłacać.
Na dziesięć sprawdzonych pozycji, każda była chociaż o parę złotych tańsza. Dla mnie to fajny bonus bo dosyć często przychodzą do mnie paczki z Aso, a dodatkowo graty będą teraz przychodziły szybciej niż z Litwy. Polecam, bo mozna tylko zyskać.
E34 w zeszłym tygodniu wróciło już do mnie. Jeżeli chodzi o robotę Orła to mogę gorąco polecić jego usługi. Wszystko zgodnie z umową. Żadnych dziwnych kwiatków, profi robota. Wszystko tak jak powinno być. O pieniądzach mówić nie wypada, ale myśle, że za nakład pracy którą wykonał Bartek, w profesjonalnym zakładzie zapłaciłbym sporo więcej. Wciąż czekam na fotki, wiec jak tylko je dostanę to zaktualizuję galerię.
Po odebraniu okazało się, że przy piaskowaniu został uszkodzony uszczelniacz dyfra od strony wału. Koszt 160zł w Aso. Część szybko wymieniona, więc teraz cieszę się samochodem. Poniżej kilka fotek z efektem dzisiejszego woskowania Fusso Coat. Przy okazji wymieniłem listwy przedniego zderzaka, oraz przymierzyłem blendę z M5. Dodatkowo doszła dziś wkładka k&n, ale wymienię ją dopiero kiedy przyjdzie nowy wydech. Po przymiarce, Magnaflow, nie specjalnie pasował. Udało mi się go zwrócić. Zamiast niego, zamówiłem nowy końcowy w wersji street z Mgmotorsport, oraz xpipe'a który wpadnie zamiast środkowej puszki, która i tak nie jest ori.
Oczywiście nie są to jeszcze wszystkie zdjęcia. Resztę uzupełnię w najbliższych dniach, tylko muszę jechać na podnośnik i zrobić fotki jak od spodu prezentuje się całość, oraz jak wyglądają nowe wymienione i poskładane w całość hamulce.
- Adrianno
- KLUBOWICZ
- Posty: 1628
- Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Damian3
- KLUBOWICZ
- Posty: 309
- Rejestracja: 23-03-2016, 21:44
- Płeć:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Gratuluję zapału i.... grubego portfela.
Szacunek, chyba chcesz mieć stan lepszy niż fabryczny
Szacunek, chyba chcesz mieć stan lepszy niż fabryczny

było: e46
Jest: e92, e87
Jest: e92, e87
- arturo
- Forumowicz
- Posty: 1270
- Rejestracja: 13-11-2011, 09:05
- Lokalizacja: ZGR
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- kisiel
- Forumowicz
- Posty: 1865
- Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
- Lokalizacja: Gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Prawie nowa bryka
szacun za wkład i cierpliwość. Ciekawy jestem i chyba nie tylko ja jak zagra wydech. Super auto 


-
- KLUBOWICZ
- Posty: 368
- Rejestracja: 19-11-2015, 00:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Po rocznych poszukiwaniach spryskiwaczy lamp, w końcu je znalazłem. Dlaczego używane? Bo nie kosztują tyle co w Aso, czyt, 396 zł szt. Bez przesady, prawie 800 zł za dwa kawałki plastiku i gumy?


-
- Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 05-05-2016, 13:40
- Płeć:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Dobry zakup , brakowało tutaj tego bez dwóch zdań ! 

- pilot
- Forumowicz
- Posty: 2493
- Rejestracja: 16-03-2009, 16:03
- Lokalizacja: 53.447171,14.553909
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Modyfikacje samochodu, a raczej restauracje - po prostu bajka! 



"Klauzula sumienia nakazuje mi zapitaxxx wszędzie 10m/s"
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 368
- Rejestracja: 19-11-2015, 00:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
A teraz coś co może zbudzić trochę kontrowersji. Tak więc zmieniłem kierownicę na multifunkcję z przedliftowej e38. Zrobiłem to dlatego, że chciałem żeby coś więcej świeciło i żebym mógł sterować radiem z kierownicy, bo tego mi brakowało. Moim zdaniem fajnie to pasuje i co najważniejsze działa. Podłączenie sterowania radiem nie stanowiło problemu, ale do tempomatu muszę jeszcze przysiąść za jakiś czas. Przy okazji założyłem też manetkę od intensywnego mycia.



[video]https://youtu.be/e6gFo-kWKXw[/video]
[video]https://youtu.be/e6gFo-kWKXw[/video]
- Adrianno
- KLUBOWICZ
- Posty: 1628
- Rejestracja: 11-03-2009, 21:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
- Damian3
- KLUBOWICZ
- Posty: 309
- Rejestracja: 23-03-2016, 21:44
- Płeć:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Wg mnie wymiana kierownicy jest na plus. Dobra decyzja.
było: e46
Jest: e92, e87
Jest: e92, e87
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 368
- Rejestracja: 19-11-2015, 00:28
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Po miesiącu od zamówienia doszedł nowy wydech do v-ki. Końcowy komorowy w wersji street od Mgmotorsport oraz xpipe również wykonany przez mg. We wtorek jadę do montaż do G-squad garage. Pierwsze na co zwróciłem uwagę to jakość wykonania, wdł mnie na bardzo przyzwoitym poziomie. Nie mogę się już doczekać, mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania, a przy tym nie pęknie mi głowa. Więcej info po montażu. Wrzucę także film przed i po.






- kisiel
- Forumowicz
- Posty: 1865
- Rejestracja: 16-03-2010, 16:37
- Lokalizacja: Gryfino
- Płeć:
- Kontaktowanie:
- Status: Offline
Re: kondziu ---> e34 540iA
Wersja Street jest zazwyczaj przytłumiona więc raczej głowa Ci nie pęknie ale napewno będzie fajnie mruczeć na V8. Bardzo estetycznie wykonana puszka. Oby spełniła Twoje oczekiwania bo zamawianie nieznanego wydechu to tak naprawdę trochę loteria.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika