BMW 520 , 525 czy 530 D 07'

Opinie i porady o samochodach, które chcemy kupić lub się interesujemy

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Awatar użytkownika
jachu
Forumowicz
Posty: 1245
Rejestracja: 11-11-2011, 14:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: jachu » 02-06-2012, 18:35

Mnie nie pytaj ;)
u mnie to tylko i wyłącznie V4.4, 4.5, 4.8 sam widzisz :D jakie ja lubię silniki :)
mam jedną E46 w 2,2 benzyna oczywiście, ale dla mnie to nie mruczy....
A tak serio jeśli chodzi o E60 to minimum 3.0 w benzynie, troszkę polatasz i zamienisz na jakieś V :D
Dr. Świrek tak to oczywiście Pawełek nasz słodziutki :)

FilipE46
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 31-05-2012, 20:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: FilipE46 » 02-06-2012, 18:58

no wlasnie widze ze lubisz duze zabawki :)) ten e60 to ma byc rodzinny bo do zabawy zamierzam sobie sprawic M3 wiec nie musi latac tylko ladnie jezdzic :)) 3.0 benzyna? hmmm to ladnie musibyc paliwozerne :)) a Pawelek tak jak Dr sie piesci z autkami :)) dokaldny i nawet to brakujacych srubek czy zaslepek sie czepia :)))

Awatar użytkownika
jachu
Forumowicz
Posty: 1245
Rejestracja: 11-11-2011, 14:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: jachu » 02-06-2012, 19:13

Filip dobrze myślisz, u mnie też każde autko ma swoje zadanie i cel, ale M3????
- rzędowy silnik, mocy hmm nie za wiele ;)
jak już to M5, nie mówię tu o M6 bo sam o nim jeszcze marzę :)

FilipE46
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 31-05-2012, 20:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: FilipE46 » 02-06-2012, 20:31

no ja musze miec M3 poprostu zakochalem sie w nim, M5 dla mnie za duze :)) chce miec fajne coupe a mocy za malo?? hmmm zawsze Swirek moze cos dodac, cos odjac i mocy przybedzie chociaz dla mnie to i tak wystarczajaco :)) czyli co jesli auto rodzinne to brac 530d czy 520d czy benzyniaka???

Awatar użytkownika
jachu
Forumowicz
Posty: 1245
Rejestracja: 11-11-2011, 14:40
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: jachu » 02-06-2012, 22:46

Filip, wybór jest jeden i oczywisty, benzyna

Awatar użytkownika
Junior
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3422
Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
Lokalizacja: Chojna
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Junior » 03-06-2012, 07:17

i kolejny mit ze 3 litrowa benzyna 6 w rzedzie bedzie palila hektolitry paliwa. sadze ze dodaj 2-3litry do 3 litrowego diesla i wyjdzie Ci spalanie benzyny a z kosztow napraw bedziesz na pewno bardziej zadowolony
Biżuteria złota i srebrna
skup sprzedaż przerób naprawa.
obrączki ślubne w rozsądnych cenach(każdy wzór)
Zapraszam

Awatar użytkownika
Kris
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 4355
Rejestracja: 05-09-2010, 22:25
Lokalizacja: ZS
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Kris » 03-06-2012, 07:41

jak to ktoś powiedział największą wadą D jest poprzedni właściciel , osobiście po doświadczeniach z benzynową R6 (2,5 - 170KM) muszę powiedzieć ze są to naprawdę przyjemne silniki w eksploatacji w miarę ekonomiczne a odpowiednio traktowane odwdzięczają się bezawaryjnością. no ale to wszystko kwestia gustu i tego do czego auto będzie używane i czego będziesz oczekiwał o auta . :piwo:
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
BMW M5 (E39) 400 hp - Specs & Performance

SPEEEEED and Power!

FilipE46
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 31-05-2012, 20:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: FilipE46 » 03-06-2012, 09:43

ok czyli troche mi wyjasniliscie :)) dzieki wielkie to teraz juz mam dylemat czy 530d :)) czy 525 benzyna :)) ja myslalem ze wybor bedzie latwy a kazdy co innego proponuje :)))

Awatar użytkownika
PatrickXF
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 485
Rejestracja: 13-02-2011, 12:26
Lokalizacja: Płoty
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: PatrickXF » 03-06-2012, 14:28

W tym momencie wybór nalezy już tylko do Ciebie :-) Wracając do tematu wad E60, przy zakupie warto podjechać na warsztat sprawdzić auto przez kompa. Wtedy większość wyjdzie na jaw. W tych modelach często występują problemy z elektryką, która łapie błędy, przy przebiegach 200tys. warto zajrzeć dokładnie pod podwozie i zwrócić uwagę na skrzynię i turbo(diesel), czy nie mają zapoceń. A tak nie mam się czego przyczepić, może jedynie tego że nigdzie nie pokazuje temperatury silnika. :piwo:
Była 316i E36, 530iA E39,.....

Gdyby Bóg wolał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.

FilipE46
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 31-05-2012, 20:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: FilipE46 » 03-06-2012, 16:56

no ja raczej nie bede kupowal takiego co ma powyzej lub okolo 200 tys przejechane :)) tak kolo 100 szukam :)) tylko jeszcze zastanawiam sie gdzie go kupic czy u nas czy gdzies z za granicy sciagac :)) no nic poszukam to i cos znajde napewno ale dylemat zostal czy ten diesel czy benzyniak :)) no nic dzieki za wszelkie info

Awatar użytkownika
PatrickXF
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 485
Rejestracja: 13-02-2011, 12:26
Lokalizacja: Płoty
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: PatrickXF » 03-06-2012, 18:17

Za E60 sprowadzane z zagranicy jest wysokie cło 18,6%. Jedynym modelem, które podchodzi pod te niższe opłaty 3,1% jest 520d. Cała reszta ma silniki powyżej 2,0, nawet 520i (silnik 2,2) a urząd celny nie liczy tego podatku od wpisanej wartości auta tylko bierze średnią cenę giełdową :-| Jeżeli to nie robi dla Ciebie żadnego problemu warto rozejrzeć się za granicą :-)
Była 316i E36, 530iA E39,.....

Gdyby Bóg wolał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.

Awatar użytkownika
Junior
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3422
Rejestracja: 14-11-2010, 20:33
Lokalizacja: Chojna
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Junior » 03-06-2012, 18:25

tak tak 100 tys km i diesla... kolego daj sobie spokój z takimi samochodami
Biżuteria złota i srebrna
skup sprzedaż przerób naprawa.
obrączki ślubne w rozsądnych cenach(każdy wzór)
Zapraszam

FilipE46
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 31-05-2012, 20:19
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: FilipE46 » 03-06-2012, 18:26

hmmm no troche robi roznice bo to dodatkowe wsumie nie potrzebne koszta :)) no to bede szukal czegos na polskim rynku :)) mowisz 520d tylko ma nizsze clo? :)) no ale to sciagac tylko dlatego ze nizsze clo? :))

[ Dodano: 03-06-2012, 19:27 ]
Junior chodzilo mi w sensie ze od 100 tys km tak do 160 max :)

Awatar użytkownika
PatrickXF
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 485
Rejestracja: 13-02-2011, 12:26
Lokalizacja: Płoty
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: PatrickXF » 03-06-2012, 18:49

Mało który ma przebiegi w granicach 100tys. a jak są to znacząco droższe.
FilipE46 pisze:mowisz 520d tylko ma nizsze clo?

Tak, tylko 520d podlega niższej opłacie. Mówimy tu o wersji poliftowej, przed liftem nie montowano tego silnika. Szukaj mocniejszej, przebadanej wersji w Polsce i ciesz się jazdą. Wiekszość tych aut mimo wszystko jest jeszcze zadbana i nie były poddawane niepotrzebnym przeróbkom. :-)
Była 316i E36, 530iA E39,.....

Gdyby Bóg wolał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.

Awatar użytkownika
Wiecko
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 3802
Rejestracja: 02-07-2009, 09:10
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Wiecko » 03-06-2012, 21:17

Możńa trafić auta z przebiegiem ponizęj 100 tys km z 2007 roku to tlyko 5 letnie auta, nie wszysyc robią 30 i więcej tys rocznie, mój wujek ma 530d e39 touring 2003 rok i ma najechane 120 tys km i to w niemcowni ma go od nowości z salonu, ale nie zamierza go sprzedawać :p aaa noi pompe juz regenerował w ASO wyszło około 15 tys zł z tego co pamiętam


Wróć do „Samochody BMW z ogłoszeń które zamierzamy kupić, opinie, oględziny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika