ringi cffl zapalanie po otwarciu auta-jak zrobic?

Opisy napraw, których dokonywaliśmy samodzielnie

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

ringi cffl zapalanie po otwarciu auta-jak zrobic?

Postautor: smudatri » 29-09-2011, 15:33

Witam czy wie moze ktos jak zrobic by ringi cffl zapalaly sie po otwarciu auta z kluczyka w e36 i gasly po zamkniecu ale nadal sluzyly jako postojowki.

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 29-09-2011, 16:57

Są dwa rozwiązania:

Pierwsze:

Opcja przez kompa.

Druga:

Opcja manualna.


Ta pierwsza chyba nie możliwa w Szczecinie bo nie znam osoby która potrafiła by to wykonać bez żadnych wątpliwości, że nic się nie sypnie po grzebaniu w sys. auta.

Ta druga to: Znajdujesz przewód zasilający wewnętrzne podświetlenie(konsolka nad głową) i lecisz z kabelkiem do ringów pod maskę, wszystko ładnie maskujesz i chowasz, żeby nie było widać.

Efekt: Otwierasz auto z pilota, to w standardzie rozświetla się kabina, a wraz z rozświetlającą kabiną odpalają się ringi, światło w kabinie gaśnie i wraz z nim ringi.

Pozdro:)

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 29-09-2011, 19:29

smudatri, wydaje mi się że jesli jest tak jak Faqir, pisze że przez kompa to proponował bym wizytę w carfixie

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 29-09-2011, 20:21

to chyba latwiejsza ta 2 opcja. pytanie czy nielepiej zrobic to jakos przez bezpieczniki ? albo znalezc kabel od lampki gdzies pod maska i tam sie podpiac ?

Awatar użytkownika
slooikk
Forumowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
Lokalizacja: ZS
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: slooikk » 29-09-2011, 20:32

smudatri, nie prosciej i taniej, podpiac sie pod oswietlenie wewnetrzne auta? Patryk (Simplus :D ) ma tak u siebie i u mnie robimy to za tydzien... my mamy SMD ale pod CCFL tez powinno dac rade
Obrazek

klepa
Forumowicz
Posty: 886
Rejestracja: 08-03-2009, 21:18
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: klepa » 29-09-2011, 20:53

dokładnie tak ja kpisze Faqir ja mam podłączeone SMD pod wewnetrzne oświetlenie przebiłem się przewodem przez ścianę podszybia i wewnątrz kabiny podłczyłem się pod oświtlenie wewnętrzne. Trochę z saillupusem pokombinowalismy i znaleźlismy serwisowe otwotry - myslę że w e36 jak dobrze poszukasz to też znajdziesz jakieś przejście które pozwoli ci bez użycia wiertarki dostać się z pod maski do kabiny.

Poczytaj posty (temat) saillupusa on dokładnie opisuje co, jak i gdzie. Między innymi są tam fotki z mojego auta, ale też z inny modeli. Pwodzenia w modach ;-)


PS: nie baw się w żadne podłączanie do kompa itp - szkoda kasy.

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 29-09-2011, 21:40

tylko że wy macie smd a ccfl nie mają inne chyba podłączenie umożliwiające takie połączenie.ccfl ma dodatkowo przetwornicę.Ile kabelków jest smd???Jak zakładałem swoje to z tego co pamiętam była jakaś różnica.Piszę trochę z pamięci więc mam nadzieję że nic nie poprzekręcałem.

Awatar użytkownika
slooikk
Forumowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
Lokalizacja: ZS
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: slooikk » 29-09-2011, 21:41

MANIEK, w SMD ma dwa kable, żółty jest dodatkowy i go się podpina pod oświetlenie. W CCFL jeśli są dwa kable to da radę, a może nawet z jednego wystarczy go przyciachac dorobic i beda 2 :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 29-09-2011, 21:47

slooikk, no coś właśnie mi się kojarzyło.A le z tego co pamietam to właśnie jakiś problem jest z tymi ccfl

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 29-09-2011, 21:47

MANIEK pisze:smudatri, wydaje mi się że jesli jest tak jak Faqir, pisze że przez kompa to proponował bym wizytę w carfixie


Maniek koleżko ja osobiście nie korzystałem z usług firmy o której piszesz, ale mam bliskiego kolegę co właśnie korzystał z takich usług(bardzo podobnych) w/w firmie.

I co??? Jeden mały moduł trzeba było kupić po tym jak włożyli tam łapki......
Pisać każdy może, że umie się podpinać pod auto, ale już grzebać to co innego....

Sposób nr. 2 najlepszy, najbezpieczniejszy, najtańszy i z efektem:) Pozdr:)

Awatar użytkownika
slooikk
Forumowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
Lokalizacja: ZS
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: slooikk » 29-09-2011, 21:52

Sposób nr. 2 najlepszy, najbezpieczniejszy, najtańszy i z efektem:) Pozdr:)
dokładnie. Tylko z tym, że w e36 trzeba znaleść dziury fabryczne silnik-wnetrze zeby kable przeciagnac. Jak bedziemy robic z Patrykiem to bedzie rzezba...
Obrazek

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 29-09-2011, 21:53

Faqir, Dobrze wiem o kim mowa natomiast nie wiem czy pamietasz mój problem ze światłami pozycyjnymi.U mnie jak kupiłem moje diablo był tzw styl amerykański czyli paliły się kierunki.bujałem się z tym kilka miesięcy bo nikt nie mógł tego ogarnąć i pomimo ostrzeżeń pojechałem bo co miałem do stracenia.I wyobraź sobie że wszystko trwało może 30 sekund.A tak wg to zrobiłem to tylko dlatego że miałem do zamontowania ringi.problem był w tym że zamiast postojowych cały czas paliły się kierunki.

Faqir
Płeć: Nie ustawiono
Status: Offline

Postautor: Faqir » 29-09-2011, 22:09

Maniek i to cieszy co piszesz:) Ja nie napisałem, że ta firma nic nie umie bo może coś tam ,,kleją" ale najważniejsze, to jak się coś zepsuje to trzeba naprawić, a na to wychodzi, że jak tam się coś zepsuję to każdy umywa rączki:):):) i winnego niema......

Awatar użytkownika
MANIEK
Forumowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 17-03-2010, 21:46
Lokalizacja: Police
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MANIEK » 29-09-2011, 22:14

Faqir, słyszałem,słyszałem dlatego auto naprawia u mnie jedna osoba.Natomiast to co ja miałem było niezgodne z przepisami więc nie było wyjścia.Niby drobiazg ale kłopotliwy.

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 30-09-2011, 12:07

spoko ale teraz pytanie czy musze podlaczyc sie pod cffl bezposrfednio do przetwornic czy wyatrczy ze znajde bezpiecznik od postojowek i tam i z tamtad do lampki ?


Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika