ringi cffl zapalanie po otwarciu auta-jak zrobic?

Opisy napraw, których dokonywaliśmy samodzielnie

Moderatorzy: Czolg, zimss, Saillupus, Wiecko, pilot

Awatar użytkownika
MaCPogodno
Forumowicz
Posty: 798
Rejestracja: 02-12-2010, 00:25
Lokalizacja: Szczecin-Pogodno
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MaCPogodno » 30-09-2011, 13:51

mysle ze do lampki podlaczyc czy cos takiego bo w bezpieczniku jest stale napiecie ktore dopiero idzie do np"rozdzielacza" czy wlacznika cos w tym stylu ;) najlepiej podłaczyc wprost do podsufitowki ;)
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 30-09-2011, 15:34

Ok do podsufitki ok ale potem ciagnac do ringow bezposrednio czy pod bezpiecznik ringow

Awatar użytkownika
MaCPogodno
Forumowicz
Posty: 798
Rejestracja: 02-12-2010, 00:25
Lokalizacja: Szczecin-Pogodno
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: MaCPogodno » 30-09-2011, 17:14

mysle ze jesli masz mozliwosc to wstaw bezpiecznik,zawsze to jest jakies bezpieczenstwo;)
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim BMW spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 30-09-2011, 21:34

chodzlo mi o to czy kabel od lampki ktory podlacze tam i pociage do wnetrza maski to podpinac go musze bezposrednio do ringow czy wystarczy pod bezpieczik od swiatel postojowych?

Awatar użytkownika
stobieś
Forumowicz
Posty: 413
Rejestracja: 25-02-2009, 23:13
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: stobieś » 30-09-2011, 21:50

wydaje mnie sie ze do ringow bezpośrednio bynajmniej ja tak zrozumialem

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 01-10-2011, 09:08

Ale po przetwornice czy jak?

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 01-10-2011, 11:56

smudatri, słuchaj pytanie nr1 czy kupiłeś już te CCFL? Jeżeli nie to kup SMD i nie ma kłopotu, jeżeli tak to opcja jest taka:
musisz kupić przekaźnik który będzie rozdzielał prąd płynący z wnetrza i z postojówek
najwiekszym problemem jest to że chyba będą potrzebne dwa takie przekaźniki bo są dwie przetwornice
jeżeli połączysz na krótko tak jak piszecie wyżej to w najlepszym razie jak włączysz postojówki to też będzie Ci się cały czas wnetrze palić a w najgorszym popalisz: ringi, instalacje itp
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

Awatar użytkownika
slooikk
Forumowicz
Posty: 1267
Rejestracja: 09-08-2010, 22:18
Lokalizacja: ZS
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: slooikk » 01-10-2011, 12:40

Saillupus, te CCFL i słabsze i tyle kłopotów z nimi :piwo:
Obrazek

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 01-10-2011, 12:43

a właśnie... problem jest jeszcze taki że musi być to podłączone pod lampkę bo w obwodzie może być za duże napięcie i spali przetwornice
i nie wiem czy każdy ring (strona)nie będzie potrzebował oddzielnego zasilania bo napięcia z jednej lampki może nie starczyć żeby obie strony zasilać

teraz jeszcze tak myślałem, to trzeba by zrobić kompletnie inne połączenie.
sygnał z postojówki i lampki wewnątrz idzie do jakiegoś przekaźnika/włącznika, który to jak widzi tam prąd to załącza ringi, tylko trzeba by wziąć oddzielne zasilanie, np z aku, ale tu trzeba by uważać i dać jakiś odpowiedni bezpiecznik bo przy rozruchu silnika mogą polecieć przetwornice, chyba żeby znaleźć jakiś inny przewód o napieciu i natężeniu takim jaki jest w postojówce...
kurde jak ja nie lubię CCFL, same problemy :-|
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d

smudatri
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 01-12-2009, 14:32
Lokalizacja: szczecin/glogow
Płeć: Nie ustawiono
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: smudatri » 01-10-2011, 16:12

problem juz rozwiazany. wystarczy kupic u jafry modul za 45zl badz jak to kumpel zrobil podjechac do elektrykow i zrobili mu to tez za 50zl i nawet sladu nie ma co gdzie i jak podlaczyli :)

Awatar użytkownika
Saillupus
Administrator
Administrator
Posty: 5849
Rejestracja: 25-10-2008, 21:48
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Kontaktowanie:
Status: Offline

Postautor: Saillupus » 01-10-2011, 16:53

Właśnie miałem napisać żebyś do Jafry podjechał, może tam mają coś ciekawego :mrgreen:
No replecement for displacement
X5 e53 4.6iS, e46 320Ci cabrio, Mercedes CL 600 BT

Galeria obecnych i byłych aut, EX: e65 760i, E46 330 Cabrio, E46 330d touring, X5 4.4, E38 750i, E38 730d


Wróć do „Zrób to sam”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika