
I mały opis z tłumacza google:
✿, które wszystkich silników F1 są naturalnie wolnossące V8 2400cc
✿ Silniki są ograniczone do 18.000 obr/min
✿ Maksymalnie tłok jest około 7000 g (ludzie przejść się na 7-8 g), co stawia obciążenia ponad 3 ton na każdym korbowód.
✿ tłok tylko porusza się około 50 mm ale będzie przyspieszenie od 0 - 100 kmh i z powrotem na 0 w około 0.0025 sekund.
✿ waga jest dokładnie 95 kg (każdy producent łatwo osiąga ten regulowanym Minimalna waga)
✿ Jeśli korbowód puścić jej tłok na maksymalne obroty, tłok byłby wystarczająco dużo energii do podróży pionowo ponad 100 metrów.
✿ Gdyby węża wypuszczać, całego układu chłodzenia będzie pusty w ponad drugie.
✿ bloków silnika wykonane są ze stopu aluminium kute, z powodu wagi korzyści, jakie daje w porównaniu do stali. Innych materiałów może da jakieś dodatkowe korzyści, ale aby ograniczyć koszty, FIA ma zabronione wszystkie materiały-ferro.
✿ wału korbowego i tłok pręty są żelaza w oparciu o siłę.
✿ w maksymalnym tempie bieżące silników V8 zużywają około 60 litrów benzyny na 100 km wyścigów.
✿ nie do końca wiadomo ile oleju takie góry silnika zawiera, ale ten olej jest do 70% w silniku, a pozostałe 30% jest w układzie smarowania z suchą miską olejową, która zmienia olej w silniku trzy do czterech razy na minutę.
✿ Przed jej po raz pierwszy utwór i po zakończeniu każdego wyścigu, każdy silnik jest badany na hamowni silnika do sprawdzania poprawności jego działania i problemach
Zassane stąd www.facebook.pl