Post autor: Lincoln » 04-06-2013, 22:17
Faqir pisze:Próbowałem, ale jakoś mi nie wychodziło, możesz opisać proces od początku?? Bo może coś pomyliłem.
1.Wciskasz i przytrzymujesz prawy guzik na zegarach, pojawia się napis "test 01", puszczamy
2.Ponownie naciskasz i wyskakuje LOCK: ON, czyli blokada, aby ją obejść, musisz lewym klawiszem klikając wpisać sumę 5 ostatnich cyfr VIN (np GJ19304 1+9+3+0+4 = 17), po wpisaniu cyfry wciskasz prawy i pojawia się znowu: test 01
3. klikając prawym przyciskiem wchodzisz w "test 04", lewym wybierasz opcje L/H (pierwsza opcja jest l/100km, ale ta nas nie interesuje) i wtedy butujesz na 3/4 biegu do odcinki patrząc na najwyższą wartość, zdrowe egzemplarze mieszczą się w przedziale 130-145L/H
[quote="Faqir"]
Próbowałem, ale jakoś mi nie wychodziło, możesz opisać proces od początku?? Bo może coś pomyliłem.[/quote]
1.Wciskasz i przytrzymujesz prawy guzik na zegarach, pojawia się napis "test 01", puszczamy
2.Ponownie naciskasz i wyskakuje LOCK: ON, czyli blokada, aby ją obejść, musisz lewym klawiszem klikając wpisać sumę 5 ostatnich cyfr VIN (np GJ19304 1+9+3+0+4 = 17), po wpisaniu cyfry wciskasz prawy i pojawia się znowu: test 01
3. klikając prawym przyciskiem wchodzisz w "test 04", lewym wybierasz opcje L/H (pierwsza opcja jest l/100km, ale ta nas nie interesuje) i wtedy butujesz na 3/4 biegu do odcinki patrząc na najwyższą wartość, zdrowe egzemplarze mieszczą się w przedziale 130-145L/H