PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: Matius » 10-08-2018, 20:40

X5 wjeżdża? 8-)

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: PatrickXF » 20-07-2018, 19:01

Auto sprzedane, temat do zamknięcia. :bmw_thx:

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: PatrickXF » 21-11-2016, 22:35

Dokładnie tak Czołg. Zostały roztoczone do rozmiaru piasty E39. Znajomy mi to robił w Nowogardzie.

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: Czolg » 08-11-2016, 16:07

jak wpakowałeś koła z e63 ? musiałeś roztaczać felgi albo coś by się na piastę zmieściły ?

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: PatrickXF » 13-09-2016, 19:44

Najważniejsze klubowe są, to się liczy. A przednia mi akurat podoba się bo nie jest komicznie wielka. Przez nią na pewno nie próbuje udawać M Pałera ;-)

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: pilot » 31-08-2016, 16:17

Każdy Klubowicz wozi na szybie Naklejki Klubowe. Każden jeden.
Jeśli nie widzisz Naklejek to są one właśnie w trybie invisible albo musisz sobie dokupić lepsze okulary.

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: alcapone » 31-08-2016, 12:02

Jego samochód jego naklejki. Ale naklejki Klubowe ma ;-)

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: keicam » 31-08-2016, 09:08

Każdy to przemilczał :piwo:

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: kondziu » 30-08-2016, 22:14

Nikt nie napisze o tej naklejce na szybie? Nikt?

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: SzarySzarak » 29-08-2016, 20:46

Jestem pod wrażeniem jak te nijako wyglądające koło na e63, wyśmienicie zgrało sie z budą e39 :metal:

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: PatrickXF » 26-08-2016, 18:30

Dokładnie, żadna różnica a przy wymianie dużo dużo taniej. Słyszałem też, że to wina jakości polskiego paliwa ;->

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: wisnier » 26-08-2016, 07:01

To już któryś z kolei przykład gdzie platynowe NGK nie służą BMW mimo tego, że są zalecane do tych silników. Ja jeżdzę na DENSO K20TT za 9zł/szt. i różnicy żadnej.

Re: PatrickXF --> BMW E39 530i Shadowline

Post autor: PatrickXF » 25-08-2016, 21:18

Przy aucie znów sporo się działo, no i się nazbierało więc trzeba wrzucić to i owo.

Otóż zaczęło się niefortunnie od awarii :-( Auto po prostu zgasło i nie chciało odpalić. Do wymiany pompa paliwa. Były trzy opcje: 1.chińczyk, 2.adopcja z jakiegoś nissana(podobno pasuje), 3.OEM. Oczywiście opcja nr 3 :mrgreen: Przy okazji nawinął się temat VANOSA, efektem czego został poddany kompletnej regeneracji. Demontaż, wysyłka, i po 2 dniach miałem wypiaskowany i odnowiony VANOSIK.

Obrazek

Od razu olej i filtry. Castrol zastąpiłem, za namową kumpla, na MOTUL 5W30.

Obrazek


Filtr oleju - aż wstyd ;-> Obrazek


Po tych zabiegach oczywiście to nie wszystko. Poszła taśma w kierownicy, już drugi raz. Także do wymiany. Po kilku dniach chcę sprawdzić olej i zawiodła linka maski, więc kolejna wymiana.

Po ponad dwóch latach użytkowania postanowiłem wymienić świece. Zamówiłem takie jak powinny być platynowe NGK. Po założeniu auto zaczęło pracować na 5 cylindrów i kolejny kłopot. Szybka diagnoza komputerem wykazała, że to cewka, którą oczywiście wymieniłem, jednak to nie pomogło. Na szczęście, po wielu, wielu przekładaniach cewek i świec na cylindrach stwierdzono, że to wina świec. Wleciały więc najzwyklejsze po 10zł szt. i jak ręką odjął :mrgreen:


Po tych przygodach należało ją trochę ubrać. Ustrzeliłem w Radziszewie ładne Stylingi 118 z E63. Na to oponki 235/40. 18 cali jak dla mnie jest idealnym rozwiązaniem pomiędzy komfortem i wyglądem. Niestety, aby poruszać się w normalny sposób musiałem wywalić dystanse i zamontowałem komplet nowych krótkich śrub.

Obrazek

Obrazek

Na koniec wleciał, oczywiście kremowy, sticker na przednią szybę :mrgreen:

Obrazek

Na ten rok to chyba tyle z prac nad autem. Ewentualnie łożyska kół i elementy zawieszenia. Pewne plany na przyszły rok są, ale wszystko powolutku. :bmw_thx:

Post autor: Cartel » 30-10-2015, 10:04

Najlepszy silnik r6, bez dwóch zdań. Spalanie przyjemne.Poliftowe e39 to bardzo dopracowane auto.

Post autor: totaL » 29-10-2015, 22:15

W manualu udało mi się zejść do 8.3L/100km i to bez dziadkowania ;-)

Na górę