E36 Compact by Junior

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: E36 Compact by Junior

Post autor: Junior » 01-03-2014, 21:06

Ja nie dolewam oleju od wymiany do wymiany jest stan. Auto na tym oleju chorzi cicho wiec nie narzekam a z olejami to tak jest ze ile uzytkownikow tyle opinii... wlalem taki zrobie przebieg i zobaczymy co bedzie jak bedzie palil castrola to zmienie na inny

Post autor: SzarySzarak » 01-03-2014, 19:22

Cariel pisze:i wleje raczej Valvoline

Zalałem i polecam ;-) Castrol to straszny badziew, dość szybko zrobił się bardzo ciemny i ładnie go wsysało moje M54 ;-) Po zmianie na Valvoline zrobiłem dopiero jakieś 500km. Dzisiaj sprawdzałem stan, to nie wiele go ubyło :-) Castrol po 10tyś km zjadł ~3.5l oleju :P

Post autor: Cariel » 01-03-2014, 19:04

Wiecka silnik jezdzi na castrolu 0w40 i jest idealny w srodku zero osadu , idealnie złoty. Widziałem fotke ;d

Co nie zmienia faktu ze za 9tys mam wymiane i wleje raczej Valvoline

Post autor: Krycha0 » 01-03-2014, 18:13

Czolg, chyba wszystkie mają takie partie ;-) Z tego co słyszałem Castrol strasznie się zepsuł ostatnimi czasy... Są dużo lepsze oleje chociażby Valvoline czy Motul...

Post autor: Czolg » 01-03-2014, 17:18

Czemu ciastrola wybrales ? U mnie ewidentnie gorzej silnik pracowal na tym oleju i do tego zostawia syf ten olej. Moze jakas dupna partie trafilem ale nie tylko ja tak mialem

Post autor: Junior » 01-03-2014, 13:23

5w30 total teraz zalałem castrola
tarcza textar klocki trw

Post autor: Cariel » 01-03-2014, 13:01

no tylne hamulce tez mnie czekaja :D co tam wstawileś?
a co do oleju też latam na Edge ale 5w30, na jakim wczesniej jezdziles?

Post autor: Junior » 01-03-2014, 12:47

w aucie wymieniłem olej na 5w40 castron edge oraz całe tylne hamulce tarcze klocki i szczęki bo stare były w opłakanym stanie

Post autor: Junior » 18-10-2013, 09:30

Obrazek
a taka jest różnica pomiędzy zwykłą dźwignią a dźwignią z Z3M
u góry Z3M
na dole 323ti
w tym przypadku im dłuższa część poniżej kulki tym krótszy skok lewarka

Post autor: delta-juba » 13-10-2013, 10:42

Wiecko pisze:No ja tewż mam shorta z e60
To jak Wiecko , Junior, Świrek ma to ja chyba podjadę do Świrka żeby mi tez wyspawał

Post autor: Wiecko » 13-10-2013, 10:22

No ja tewż mam shorta z e60 i jeszcze przedłuzony, ale do wału jeszcze z centa brakuje :D a co do twoejgo tarcia o wal to lepiej to jakoś rozwiąż, bo ja sie dowiadywłem iel kosztuje ponowne wyważenie wału w szczecinie 1000zł+ (w sumie można kupic drugi używany duzo taniej :D) wiec zebyś sobie nie narobił kłopotów :D, albo nie używaj drugiego biegu :D hehehhe

Post autor: Jay » 13-10-2013, 08:48

Wrzuc filmik z zewnatrz jak szpera spina lepiej :piwo:

Post autor: Junior » 12-10-2013, 19:02

Zalozylem. Biegi wchodza bardzo blisko klik i juz;) bardzo fajnie teraz to chodzi. W poniedIalek wrzuce dwa filmy ze starym i nowym. Jest tylko jeden problem ktory musze jakos rozwiazac bo przy wbijaniu 2 biegu lekko ociera o wal a w zasadzie o odwaznik od wywazania walu bo ten jest o 3 cm dluzszy od poprzedniego takze musze to jakos rozwiazacjednak zmiane oceniam na duzy +

Post autor: bmwteile.net » 12-10-2013, 18:35

przejedź się trochę zanim wszystko poskładasz do kupy i podziel się wrażeniami.

Post autor: Junior » 11-10-2013, 22:28

Jutro zaloze bo musze od dolu wyciagnac zawleczke a nie mam tutaj dostepu do kanalu

Na górę