Post autor: kondziu » 31-01-2018, 00:38
Pisz do użytkownika Corn. Takie samochody to jego specjalność :tonieja: :HB:
A tak na poważnie. Przebieg 380tys oznacza, że zapewne trzeba zrobić rozrząd oraz jeśli samochód jest wyprodukowany po wrześniu 98. Oznacza to że będą dodatkowo do zrobienia vanosy (silnik M62TUB44) a to dosyć kosztowna impreza. V8 są wdzięcznymi silnikami, jeśli ktoś o nie dbał. Jeśli nie, to prawdopodobnie leje się z niego z każdej strony. Naprawy nie są tanie, tak samo jak części.
Patrząc na zdjęcia, można stwierdzić, że samochód już dawno umarł. Elementy blacharskie słabo spasowane. Nie ma sensu pchać się w takiego trupa. Wykwity korozji i malowanie swoje kosztuje. Do tego ten nieudolny lifting. Szkoda zachodu.
Pisz do użytkownika Corn. Takie samochody to jego specjalność :tonieja: :HB:
A tak na poważnie. Przebieg 380tys oznacza, że zapewne trzeba zrobić rozrząd oraz jeśli samochód jest wyprodukowany po wrześniu 98. Oznacza to że będą dodatkowo do zrobienia vanosy (silnik M62TUB44) a to dosyć kosztowna impreza. V8 są wdzięcznymi silnikami, jeśli ktoś o nie dbał. Jeśli nie, to prawdopodobnie leje się z niego z każdej strony. Naprawy nie są tanie, tak samo jak części.
Patrząc na zdjęcia, można stwierdzić, że samochód już dawno umarł. Elementy blacharskie słabo spasowane. Nie ma sensu pchać się w takiego trupa. Wykwity korozji i malowanie swoje kosztuje. Do tego ten nieudolny lifting. Szkoda zachodu.