Masz problem z reflektorami z Anglii? Swieca Ci jak Angliki?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Masz problem z reflektorami z Anglii? Swieca Ci jak Angliki?

Post autor: BrzeszczoT » 12-12-2011, 20:26

A ja mam zonka ze swoimi lampami i nikt nie czai jak to naprawić. Ustawione są jak na ruch prawostronny, a świecą jak w angolu :)

Post autor: Jay » 12-12-2011, 11:14

Przytulić Cię ?? :mrgreen: Dodam od Siebie że w lampach zkw jest to bardzo podobne, ale one akurat mają 4 śrubki, właśnie ta pod kierunkiem, więc nie rwać na siłę :mrgreen:

Post autor: slooikk » 12-12-2011, 01:07

:) rozumiem, że ten poradnik do najlepszych nie należy i pewnie pare w nich bledow, ale z racji iz to moj pierwszy zrobiony z wlasnej nieprzymuszonej woli dla innych uzytkownikow to chcialbym jakies slowa otuchy i... ciastko :D :piwo:

Post autor: pilot » 12-12-2011, 01:04

Weź na wstrzymanie, kolego slooikk. Nikt Ci tu błędów nie wypomina "z zawiści", tylko wszyscy dbamy żeby poradnik był kompletny i czytelny dla wszystkich :)
Dobra robota ogólnie z tutorialem i pamiętaj na przyszłość "prawdziwa cnota krytyki sie nie boi" :p

Post autor: slooikk » 11-12-2011, 23:41

Ja mam lampy z naklejkami LL wiec sie nie zastanawiałem, to pytanie do kogoś czy się zna.


Swoją drogą, musicie być zawistni i wskazywać najmniejsze błędy, zamiast napisac ze ok dzieki spoko czy cos? Poradnik według mnie napisalem w stylu takim, ze jak bedziesz miec z tym problem to bez komplikacji to zrobisz i tyle.

Post autor: Junior » 11-12-2011, 21:15

nie chce robić OT ale jeszcze pozostaje sprawa homologacji na polskę czy angielskie lampy taką posiadają?

Post autor: BmwFun » 11-12-2011, 20:35

Bardzo dobrze napisany poradnik.

Swoje lampy przerabiałem w identyczny sposób, działa na 100% :mrgreen:

Post autor: slooikk » 11-12-2011, 18:21

pilot, poradnik jest stworzony dla kogoś kto bedzie miec problem. Jak bedzie postepowac zgodnie z instrukcja, dojdzie do tego momentu i uwierz ze bedzie wiedzial co ma zrobic

Post autor: pilot » 11-12-2011, 18:14

slooikk pisze:Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RD tak jak na zdjeciu ponizej. WAŻNE! Zapamietaj jak sa podstawki pod srubeczkami, zapisz sobie pozniej tak samo je zloz


sorry ale jak sie nie ma lampy w rekach, to to jest nieczytelne dla kogoś kto tylko czyta, jakie śrubeczki, jakie podstawki, dlaczego to jest ważne, jak to sobie zapisać itp.

Post autor: slooikk » 11-12-2011, 17:43

Poprawione

Post autor: Junior » 11-12-2011, 16:47

LL jest oznaczeniem przy kierownicy z "naszej" strony RL= Angol

Post autor: slooikk » 11-12-2011, 16:41

bmwteile.net, no my chyba mamy w Polsce i Europie ruch prawo stronny? Nie znam sie na niemieckim wiec nie wiem co napisales, moge sie tylko domyslac co to znaczy

Post autor: bmwteile.net » 11-12-2011, 16:27

Czyli jest w wersji LL czyli Angielskiej. Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RL tak jak na zdjeciu ponizej.


coś tu się nie zgadza:
LL - Linkslenker
RL - Rechtslenker

Post autor: Saillupus » 11-12-2011, 16:19

Brawo
świetny poradnik
:piwo:

Masz problem z reflektorami z Anglii? Swieca Ci jak Angliki?

Post autor: slooikk » 11-12-2011, 15:58

Siema! Sam miałem problem, przy zakupie lamp Bosch soczewkowych, dostałem lampy z wersji Angielskiej... Lampa od str. kierowcy świeciła mi mega na górę. Jeśli masz ten sam problem, lub zastanawiasz się czy lampy z Anglii Bosch dadzą radę , przygotowałem dla Ciebie mały poradnik.

1. Musimy rozkręcić lampy. Najpierw wyjmujesz kierunkowskaz, odpinasz wszystkie przewody od zasilania lampy, ksenonu czy silniczków regulacji. Z góry są to te zaznaczone śrubki ( w moim przypadku tylko dwie ) oraz jedną na dole (możliwe że masz jeszcze jedną śrubkę pod kierunkiem ale to rzadkość.
Obrazek
Obrazek


2. Tak to mniej więcej będzie wyglądało.
Obrazek


3. W tym kroku, jest najwiecej do roboty. Musisz otworzyc lampe, rozkrecic ja i odblysnik wyjac. UWAGA! Jesli troszke wykrecisz odblysnik, wyjmij silniczek regulacji lampy! Inaczej mozesz go uszkodzic!!!!!Jesli juz to zrobiles, bedziesz miec przy podstawce soczewki takie cos
Obrazek

Czyli jest w wersji LG czyli Angielskiej
. Musisz rozkrecic te 3 srubeczki co tam sa i przelozyc ja na wersje RD tak jak na zdjeciu ponizej. WAŻNE! Zapamietaj jak sa podstawki pod srubeczkami, zapisz sobie pozniej tak samo je zloz. Jest to bardzo wazne, aby lampa swiecila prawidłowo.!

Obrazek


4. Teraz składasz ładnie lampy, wkładasz je do autka - wszystko analogicznie jak przy wyjęciu. Brawo! Masz lampy dla Europy ;) Aha z drugą lampą możesz zrobić to samo, ja tego nie zrobiłem bo dobrze świeciła. UWAGA! Jeśli troszke wkrecisz odblysnik, na odlegosc patyczka od regulacji lampy wsadz silniczek! Jest to w pewnym stopniu ogranicznik i bez niego lampa bedzie ci latac na dole.

Obrazek

Na górę