Post autor: Saillupus » 01-10-2011, 12:43
a właśnie... problem jest jeszcze taki że musi być to podłączone pod lampkę bo w obwodzie może być za duże napięcie i spali przetwornice
i nie wiem czy każdy ring (strona)nie będzie potrzebował oddzielnego zasilania bo napięcia z jednej lampki może nie starczyć żeby obie strony zasilać
teraz jeszcze tak myślałem, to trzeba by zrobić kompletnie inne połączenie.
sygnał z postojówki i lampki wewnątrz idzie do jakiegoś przekaźnika/włącznika, który to jak widzi tam prąd to załącza ringi, tylko trzeba by wziąć oddzielne zasilanie, np z aku, ale tu trzeba by uważać i dać jakiś odpowiedni bezpiecznik bo przy rozruchu silnika mogą polecieć przetwornice, chyba żeby znaleźć jakiś inny przewód o napieciu i natężeniu takim jaki jest w postojówce...
kurde jak ja nie lubię CCFL, same problemy
a właśnie... problem jest jeszcze taki że musi być to podłączone pod lampkę bo w obwodzie może być za duże napięcie i spali przetwornice
i nie wiem czy każdy ring (strona)nie będzie potrzebował oddzielnego zasilania bo napięcia z jednej lampki może nie starczyć żeby obie strony zasilać
teraz jeszcze tak myślałem, to trzeba by zrobić kompletnie inne połączenie.
sygnał z postojówki i lampki wewnątrz idzie do jakiegoś przekaźnika/włącznika, który to jak widzi tam prąd to załącza ringi, tylko trzeba by wziąć oddzielne zasilanie, np z aku, ale tu trzeba by uważać i dać jakiś odpowiedni bezpiecznik bo przy rozruchu silnika mogą polecieć przetwornice, chyba żeby znaleźć jakiś inny przewód o napieciu i natężeniu takim jaki jest w postojówce...
kurde jak ja nie lubię CCFL, same problemy :-|