ringi cffl zapalanie po otwarciu auta-jak zrobic?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: ringi cffl zapalanie po otwarciu auta-jak zrobic?

Post autor: Saillupus » 01-10-2011, 16:53

Właśnie miałem napisać żebyś do Jafry podjechał, może tam mają coś ciekawego :mrgreen:

Post autor: smudatri » 01-10-2011, 16:12

problem juz rozwiazany. wystarczy kupic u jafry modul za 45zl badz jak to kumpel zrobil podjechac do elektrykow i zrobili mu to tez za 50zl i nawet sladu nie ma co gdzie i jak podlaczyli :)

Post autor: Saillupus » 01-10-2011, 12:43

a właśnie... problem jest jeszcze taki że musi być to podłączone pod lampkę bo w obwodzie może być za duże napięcie i spali przetwornice
i nie wiem czy każdy ring (strona)nie będzie potrzebował oddzielnego zasilania bo napięcia z jednej lampki może nie starczyć żeby obie strony zasilać

teraz jeszcze tak myślałem, to trzeba by zrobić kompletnie inne połączenie.
sygnał z postojówki i lampki wewnątrz idzie do jakiegoś przekaźnika/włącznika, który to jak widzi tam prąd to załącza ringi, tylko trzeba by wziąć oddzielne zasilanie, np z aku, ale tu trzeba by uważać i dać jakiś odpowiedni bezpiecznik bo przy rozruchu silnika mogą polecieć przetwornice, chyba żeby znaleźć jakiś inny przewód o napieciu i natężeniu takim jaki jest w postojówce...
kurde jak ja nie lubię CCFL, same problemy :-|

Post autor: slooikk » 01-10-2011, 12:40

Saillupus, te CCFL i słabsze i tyle kłopotów z nimi :piwo:

Post autor: Saillupus » 01-10-2011, 11:56

smudatri, słuchaj pytanie nr1 czy kupiłeś już te CCFL? Jeżeli nie to kup SMD i nie ma kłopotu, jeżeli tak to opcja jest taka:
musisz kupić przekaźnik który będzie rozdzielał prąd płynący z wnetrza i z postojówek
najwiekszym problemem jest to że chyba będą potrzebne dwa takie przekaźniki bo są dwie przetwornice
jeżeli połączysz na krótko tak jak piszecie wyżej to w najlepszym razie jak włączysz postojówki to też będzie Ci się cały czas wnetrze palić a w najgorszym popalisz: ringi, instalacje itp

Post autor: smudatri » 01-10-2011, 09:08

Ale po przetwornice czy jak?

Post autor: stobieś » 30-09-2011, 21:50

wydaje mnie sie ze do ringow bezpośrednio bynajmniej ja tak zrozumialem

Post autor: smudatri » 30-09-2011, 21:34

chodzlo mi o to czy kabel od lampki ktory podlacze tam i pociage do wnetrza maski to podpinac go musze bezposrednio do ringow czy wystarczy pod bezpieczik od swiatel postojowych?

Post autor: MaCPogodno » 30-09-2011, 17:14

mysle ze jesli masz mozliwosc to wstaw bezpiecznik,zawsze to jest jakies bezpieczenstwo;)

Post autor: smudatri » 30-09-2011, 15:34

Ok do podsufitki ok ale potem ciagnac do ringow bezposrednio czy pod bezpiecznik ringow

Post autor: MaCPogodno » 30-09-2011, 13:51

mysle ze do lampki podlaczyc czy cos takiego bo w bezpieczniku jest stale napiecie ktore dopiero idzie do np"rozdzielacza" czy wlacznika cos w tym stylu ;) najlepiej podłaczyc wprost do podsufitowki ;)

Post autor: smudatri » 30-09-2011, 12:07

spoko ale teraz pytanie czy musze podlaczyc sie pod cffl bezposrfednio do przetwornic czy wyatrczy ze znajde bezpiecznik od postojowek i tam i z tamtad do lampki ?

Post autor: MANIEK » 29-09-2011, 22:14

Faqir, słyszałem,słyszałem dlatego auto naprawia u mnie jedna osoba.Natomiast to co ja miałem było niezgodne z przepisami więc nie było wyjścia.Niby drobiazg ale kłopotliwy.

Post autor: Faqir » 29-09-2011, 22:09

Maniek i to cieszy co piszesz:) Ja nie napisałem, że ta firma nic nie umie bo może coś tam ,,kleją" ale najważniejsze, to jak się coś zepsuje to trzeba naprawić, a na to wychodzi, że jak tam się coś zepsuję to każdy umywa rączki:):):) i winnego niema......

Post autor: MANIEK » 29-09-2011, 21:53

Faqir, Dobrze wiem o kim mowa natomiast nie wiem czy pamietasz mój problem ze światłami pozycyjnymi.U mnie jak kupiłem moje diablo był tzw styl amerykański czyli paliły się kierunki.bujałem się z tym kilka miesięcy bo nikt nie mógł tego ogarnąć i pomimo ostrzeżeń pojechałem bo co miałem do stracenia.I wyobraź sobie że wszystko trwało może 30 sekund.A tak wg to zrobiłem to tylko dlatego że miałem do zamontowania ringi.problem był w tym że zamiast postojowych cały czas paliły się kierunki.

Na górę