Wieloryb 760i by Saillupus Strona 1 DUŻO ZDJĘĆ

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Wieloryb 760i by Saillupus Strona 1 DUŻO ZDJĘĆ

Re: Wieloryb 760i by Saillupus Strona 1 DUŻO ZDJĘĆ

Post autor: Saillupus » 24-06-2017, 18:29

Auto trafiło do nowego właściciela
Obrazek

Post autor: Cartel » 01-11-2015, 22:05

Auto nie dla każdego janka z garażu, podziwiam poziom zaawansowania technologicznego. Fajnie ze w twoich rękach

:-)

Post autor: kisiel » 30-06-2015, 12:34

Właściwe auto we właściwych rękach. To był pierwszy raz kiedy miałem okazje poznać to auto. Z daleka wygląda na ciężkie i mało zgrabne ale jak to lata... niezły bombowiec. Patryk pokazał ze to dobry kierowca ze świetnie opanowanymi startami. On i to auto to realne zagrożenie dla M5 i nie jednego sportowego auta. Trzeba się mocno przyłożyć zeby wygrać a jak popełnisz błąd to już nie dogonisz co było widać na jedynm z naszych przejazdòw. Dobry wybór opon. Gratuluje rekordu :piwo:

Post autor: Mole » 29-06-2015, 22:59

Gruba akcja... a katy jak urny wyglądają :p

Post autor: Saillupus » 29-06-2015, 19:15

No i nadeszły zmiany. Zostałem zmuszony do wymiany katalizatorów. Znalazłem warsztat który się nawet nie zająknął gdy spytałem się czy podejmą się roboty, więc jak chcieli to dostali. :xmas: W czasie prac niecenzuralnych słów mógłby się nauczyć nawet Seba z osiedla :p Ale sami chcieli :rotfl:
Ale nie ma co narzekać, spisali się dobrze, pełne 3 dni roboty i auto było u mnie. Jestem zadowolony :-)
Przy okazji tej roboty chciałem aby autko zyskało na osiągach więc zostały zamontowane katalizatory formy AWG sportowe o przepustowości 100CPSi.
Efekt jest taki, że auto wreszcie pali tyle ile powinno i podczas zawodów wykręciło 13,4 na 1/4 mili co jest wynikiem o pół sekundy lepszym od seryjnych wyników i o 0,7s lepszym od tego który wykręciłem na Śniatowie

Ogólnie tak to wygląda - nowy kat vs ori z kolektorem
Obrazek
tak wygląda wewnątrz nowy sportowy katalizator
Obrazek
wspawany
Obrazek
A w takim stanie były poprzednie katalizatory
Obrazek
udało się do nich dobrać poprzez zdjęcie całego zawieszenia przedniego, opuszczenie ławy, wyjęcie maglownicy i podparcie/podwieszenie silnika
Obrazek

Teraz przydałoby się zaliczyć normalną hamownię aby sprawdzić ile mamy kucyków pod maską :mrgreen:

Post autor: Czolg » 11-06-2015, 10:04

I pewnie odczepic kierownice :p

Post autor: pilot » 10-06-2015, 22:48

Saillupus pisze:Mnie interesuje ile roboty jest z założeniem tych sprężyn? Czy w e65 można to zrobić po prostu odczepiając jeden wahacz i czujnik poziomowania

Na bank trzeba będzie wyjmować kolektory :mrgreen:

Post autor: Saillupus » 09-06-2015, 23:15

Kupuj Eibacha, montuj, to zobaczymy jak siądzie na -25 :p

Post autor: Lincoln » 09-06-2015, 19:44

Patrząc na konstrukcje zawiasu to raczej opcja nr 1 (podobnie to wygląda wszytko jak w e38, chyba że aktywny stabilizator jest jakoś inaczej zabudowany.
W M mam Eibacha i jest Spoko, więc pójde tez w tą stronę z e65, zwłaszcza że do Dartsów mam niedaleko.
THX za PW

Post autor: Saillupus » 09-06-2015, 12:23

Na forum 7er.pl Sebek ma dostęp do H&R, nie wiem w jakiej cenie ale wszyscy je polecają
z tego sklepu http://darstuning.com.pl/ dostałem propozycję na:
Lowtec -30mm 498zł para
Eibach -25mm 536zł para
Jest jeszcze koleś co mi proponował nowy zestaw MTS na przód -30mm za połowę ceny bo kupił do swojej ale sprzedał auto nim zdążył założyć. Ja w MTS nie będę się pchał więc jak chcesz spróbować to za 200zł jest komplet.
Mnie interesuje ile roboty jest z założeniem tych sprężyn? Czy w e65 można to zrobić po prostu odczepiając jeden wahacz i czujnik poziomowania, ścisk do sprężyn i heja w dół czy będzie rozbieranie pół auta...
Co do Navi to wysyłam PW

Post autor: Lincoln » 09-06-2015, 10:09

Zapodaj jakieś info, bo też szukam.
Mam jeszcze pytanko, co polecasz do e39 za navi?

Post autor: Saillupus » 08-06-2015, 22:19

Mam już namierzone sprężyny na przód tylko gotówki brak na takie zabawy :-|

Post autor: Lincoln » 08-06-2015, 20:16

U ojca w 750i jest identyko na OEM 20', tył bardzo fajnie, a przód - ponton

Post autor: Cartel » 18-05-2015, 20:21

Komfort czy wygląd...

Post autor: Saillupus » 18-05-2015, 18:27

Dla tego trzeba będzie coś z tym zrobić.

Na górę