No i nadeszły zmiany. Zostałem zmuszony do wymiany katalizatorów. Znalazłem warsztat który się nawet nie zająknął gdy spytałem się czy podejmą się roboty, więc jak chcieli to dostali.
W czasie prac niecenzuralnych słów mógłby się nauczyć nawet Seba z osiedla
Ale sami chcieli
Ale nie ma co narzekać, spisali się dobrze, pełne 3 dni roboty i auto było u mnie. Jestem zadowolony
Przy okazji tej roboty chciałem aby autko zyskało na osiągach więc zostały zamontowane katalizatory formy AWG sportowe o przepustowości 100CPSi.
Efekt jest taki, że auto wreszcie pali tyle ile powinno i podczas zawodów wykręciło 13,4 na 1/4 mili co jest wynikiem o pół sekundy lepszym od seryjnych wyników i o 0,7s lepszym od tego który wykręciłem na Śniatowie
Ogólnie tak to wygląda - nowy kat vs ori z kolektorem
tak wygląda wewnątrz nowy sportowy katalizator
wspawany
A w takim stanie były poprzednie katalizatory
udało się do nich dobrać poprzez zdjęcie całego zawieszenia przedniego, opuszczenie ławy, wyjęcie maglownicy i podparcie/podwieszenie silnika
Teraz przydałoby się zaliczyć normalną hamownię aby sprawdzić ile mamy kucyków pod maską
No i nadeszły zmiany. Zostałem zmuszony do wymiany katalizatorów. Znalazłem warsztat który się nawet nie zająknął gdy spytałem się czy podejmą się roboty, więc jak chcieli to dostali. :xmas: W czasie prac niecenzuralnych słów mógłby się nauczyć nawet Seba z osiedla :p Ale sami chcieli :rotfl:
Ale nie ma co narzekać, spisali się dobrze, pełne 3 dni roboty i auto było u mnie. Jestem zadowolony :-)
Przy okazji tej roboty chciałem aby autko zyskało na osiągach więc zostały zamontowane katalizatory formy AWG sportowe o przepustowości 100CPSi.
Efekt jest taki, że auto wreszcie pali tyle ile powinno i podczas zawodów wykręciło 13,4 na 1/4 mili co jest wynikiem o pół sekundy lepszym od seryjnych wyników i o 0,7s lepszym od tego który wykręciłem na Śniatowie
Ogólnie tak to wygląda - nowy kat vs ori z kolektorem
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-5OffdxfsHpk/VZF80QZHUaI/AAAAAAAAHC4/cxXONEL2Mv8/s912/DSC_0460.JPG[/img]
tak wygląda wewnątrz nowy sportowy katalizator
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-ju16rzVLr4Y/VZF8xzJ6WQI/AAAAAAAAHCU/2wqMY51L6kc/s960/11667344_825069537547201_8040793636630069556_n.jpg[/img]
wspawany
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-BjR2e8Gd1rA/VZF8x_cGN8I/AAAAAAAAHCY/c9yUp3YLg8g/s720/11655770_910605535652608_1545446775_o.jpg[/img]
A w takim stanie były poprzednie katalizatory
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-TANmDIXgsXU/VZF8xyVCbUI/AAAAAAAAHCc/IbSeiBdteWc/s720/899137_910601342319694_2139025821_o.jpg[/img]
udało się do nich dobrać poprzez zdjęcie całego zawieszenia przedniego, opuszczenie ławy, wyjęcie maglownicy i podparcie/podwieszenie silnika
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-9t9ks9UqNbI/VZF8zs0kAvI/AAAAAAAAHCk/EklIt54YcZM/s912/DSC_0459.JPG[/img]
Teraz przydałoby się zaliczyć normalną hamownię aby sprawdzić ile mamy kucyków pod maską :mrgreen: