BMW 520 , 525 czy 530 D 07'

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: BMW 520 , 525 czy 530 D 07'

Post autor: FilipE46 » 10-06-2012, 09:54

hehe na taxi to nie bedzie :) ale Cynamonka mowila ze ladnie sie zbiera, ale wiadomo dla kobiety to i maluszek sie dobrze zbiera :)) no w ASO ja autka nigdy nie robilem i chyba nie bede robil jak cos to tylko u Pawla, ale u niego z terminem tak jakbym chcial Papieza zobaczyc :)) no nic dzieki za wszystkie info.

Post autor: bmwteile.net » 07-06-2012, 22:54

jak to nie na taksówke to 520d jest bez sensu, nie jedzie ani trochę.

Kupującym nowego diesla i robiącym poniżej 30k rocznie to pozostaje jedynie ponownie na matematyke sie wybrać.

Post autor: Wiecko » 06-06-2012, 18:11

Hehe on auto robi w ASO w niemczech to ceny swoje mają, pamiętam ze mu domykania bagażńika sie popsuło to w aso okołoo 3 tys zł zapąłcił za narpawe tego duperelu :D Ale ogólnei z tego co pamiętam to tlkyo miał problme z tą pompą w tym silniku a takto nic nie robi tylko olej wymienia, więc dużo też zależy od farta :D

Post autor: FilipE46 » 06-06-2012, 16:03

za pompe 15 tys?? haha a ona z czego ze zlota? :)) no zobacze, poszukam, popatrze, najchetniej to przejechalbym sie 520 d i 530d i jakas benzyna moze i wtedy byloby najlepiej podjac decyzje :))

Post autor: Wiecko » 03-06-2012, 21:17

Możńa trafić auta z przebiegiem ponizęj 100 tys km z 2007 roku to tlyko 5 letnie auta, nie wszysyc robią 30 i więcej tys rocznie, mój wujek ma 530d e39 touring 2003 rok i ma najechane 120 tys km i to w niemcowni ma go od nowości z salonu, ale nie zamierza go sprzedawać :p aaa noi pompe juz regenerował w ASO wyszło około 15 tys zł z tego co pamiętam

Post autor: PatrickXF » 03-06-2012, 18:49

Mało który ma przebiegi w granicach 100tys. a jak są to znacząco droższe.
FilipE46 pisze:mowisz 520d tylko ma nizsze clo?

Tak, tylko 520d podlega niższej opłacie. Mówimy tu o wersji poliftowej, przed liftem nie montowano tego silnika. Szukaj mocniejszej, przebadanej wersji w Polsce i ciesz się jazdą. Wiekszość tych aut mimo wszystko jest jeszcze zadbana i nie były poddawane niepotrzebnym przeróbkom. :-)

Post autor: FilipE46 » 03-06-2012, 18:26

hmmm no troche robi roznice bo to dodatkowe wsumie nie potrzebne koszta :)) no to bede szukal czegos na polskim rynku :)) mowisz 520d tylko ma nizsze clo? :)) no ale to sciagac tylko dlatego ze nizsze clo? :))

[ Dodano: 03-06-2012, 19:27 ]
Junior chodzilo mi w sensie ze od 100 tys km tak do 160 max :)

Post autor: Junior » 03-06-2012, 18:25

tak tak 100 tys km i diesla... kolego daj sobie spokój z takimi samochodami

Post autor: PatrickXF » 03-06-2012, 18:17

Za E60 sprowadzane z zagranicy jest wysokie cło 18,6%. Jedynym modelem, które podchodzi pod te niższe opłaty 3,1% jest 520d. Cała reszta ma silniki powyżej 2,0, nawet 520i (silnik 2,2) a urząd celny nie liczy tego podatku od wpisanej wartości auta tylko bierze średnią cenę giełdową :-| Jeżeli to nie robi dla Ciebie żadnego problemu warto rozejrzeć się za granicą :-)

Post autor: FilipE46 » 03-06-2012, 16:56

no ja raczej nie bede kupowal takiego co ma powyzej lub okolo 200 tys przejechane :)) tak kolo 100 szukam :)) tylko jeszcze zastanawiam sie gdzie go kupic czy u nas czy gdzies z za granicy sciagac :)) no nic poszukam to i cos znajde napewno ale dylemat zostal czy ten diesel czy benzyniak :)) no nic dzieki za wszelkie info

Post autor: PatrickXF » 03-06-2012, 14:28

W tym momencie wybór nalezy już tylko do Ciebie :-) Wracając do tematu wad E60, przy zakupie warto podjechać na warsztat sprawdzić auto przez kompa. Wtedy większość wyjdzie na jaw. W tych modelach często występują problemy z elektryką, która łapie błędy, przy przebiegach 200tys. warto zajrzeć dokładnie pod podwozie i zwrócić uwagę na skrzynię i turbo(diesel), czy nie mają zapoceń. A tak nie mam się czego przyczepić, może jedynie tego że nigdzie nie pokazuje temperatury silnika. :piwo:

Post autor: FilipE46 » 03-06-2012, 09:43

ok czyli troche mi wyjasniliscie :)) dzieki wielkie to teraz juz mam dylemat czy 530d :)) czy 525 benzyna :)) ja myslalem ze wybor bedzie latwy a kazdy co innego proponuje :)))

Post autor: Kris » 03-06-2012, 07:41

jak to ktoś powiedział największą wadą D jest poprzedni właściciel , osobiście po doświadczeniach z benzynową R6 (2,5 - 170KM) muszę powiedzieć ze są to naprawdę przyjemne silniki w eksploatacji w miarę ekonomiczne a odpowiednio traktowane odwdzięczają się bezawaryjnością. no ale to wszystko kwestia gustu i tego do czego auto będzie używane i czego będziesz oczekiwał o auta . :piwo:

Post autor: Junior » 03-06-2012, 07:17

i kolejny mit ze 3 litrowa benzyna 6 w rzedzie bedzie palila hektolitry paliwa. sadze ze dodaj 2-3litry do 3 litrowego diesla i wyjdzie Ci spalanie benzyny a z kosztow napraw bedziesz na pewno bardziej zadowolony

Post autor: jachu » 02-06-2012, 22:46

Filip, wybór jest jeden i oczywisty, benzyna

Na górę