Post autor: Saillupus » 12-05-2012, 21:20
No dobra zaczynamy:
to jest szyberdach.
350 tys to ten silnik dopiero się doatrł
jedyna żecz która mnie martwi to cena.
Samochód z zewnątrz jest w dość przyzwoitym stanie, wnętrze nie jest mega zużyte i też wskazuje na taki przebieg.
Ale gdzie za granicą można dostać 750 langa z fajnym wyposażeniem z 2000r za niecałe 4tys euro? W tych cenach są przeważnie te samochody nie jeżdżące, które trzeba zabierać do Polski na lawecie.
Za IL w dobrym stanie trzeba zapłacić koło 7tys euro. Ale i tak na warsztacie wyjdzie pewnie koło 5tys do roboty
8tys to taka bezpieczna kwota za poliftówkę do jazdy...
ogólnie ceny w pln za polifta
30tys krótka
35 długa
jak byś chciał 5,4 ale niekoniecznie langa to możemy się dogadać
No dobra zaczynamy:
to jest szyberdach.
350 tys to ten silnik dopiero się doatrł
jedyna żecz która mnie martwi to cena.
Samochód z zewnątrz jest w dość przyzwoitym stanie, wnętrze nie jest mega zużyte i też wskazuje na taki przebieg.
Ale gdzie za granicą można dostać 750 langa z fajnym wyposażeniem z 2000r za niecałe 4tys euro? W tych cenach są przeważnie te samochody nie jeżdżące, które trzeba zabierać do Polski na lawecie.
Za IL w dobrym stanie trzeba zapłacić koło 7tys euro. Ale i tak na warsztacie wyjdzie pewnie koło 5tys do roboty
8tys to taka bezpieczna kwota za poliftówkę do jazdy...
ogólnie ceny w pln za polifta
30tys krótka
35 długa
jak byś chciał 5,4 ale niekoniecznie langa to możemy się dogadać