Post autor: Saillupus » 11-10-2015, 17:22
zacznijmy od tego że komfortową limuzynę już masz więc po co Ci druga 5er?
co na minus Xa:
spalanie na pewno większe, zwłaszcza przy dużych prędkościach. Każdy z Xów które miałem od 120 zaczynał pić więcej niż Abrams.
Pozycja za kierownicą. Siedzisz wyżej, zdecydowanie wyżej. Jednym to pasuje, innym nie.
Plusy Xa:
możesz wjechać praktyznie wszędzie (z zachowaniem zdrowego rozsądku)
Nie straszny Ci śnieg, błoto czy deszcz
Żaden krawężnik nie jest straszny - to idealne auto również do miasta
Jak chcesz nowszą Navi w Xie, to chwilę pogadasz z Chosenem i będzie CIC ;)
Co przemawia za 5?
może być mniejszy silnik, do Xa absoluttne minimum to 300KM bo inaczej na trasie nie polatasz.
auto nowszej generacji
co na minus:
zdecydowanie nie takwszechstronny jak X
auto zdecdydowanie większe i cięższe do poruszania się po mieście
z tego co zaobserwowałem to części droższe niż do Xa
pytanie: dla czego diesel? Po tym co widziałem ostatnio u Wiecka na warsztacie, nigdy w życiu nie wziąłbym 3,5d
W5er już nieźle spisują się R6 pb. Do Xa raczej optymalny wybór to V8 a jak chcesz oszczędnie to gaz...
pod względem praktycznym na pewno wygrywa X
zacznijmy od tego że komfortową limuzynę już masz więc po co Ci druga 5er?
co na minus Xa:
spalanie na pewno większe, zwłaszcza przy dużych prędkościach. Każdy z Xów które miałem od 120 zaczynał pić więcej niż Abrams.
Pozycja za kierownicą. Siedzisz wyżej, zdecydowanie wyżej. Jednym to pasuje, innym nie.
Plusy Xa:
możesz wjechać praktyznie wszędzie (z zachowaniem zdrowego rozsądku)
Nie straszny Ci śnieg, błoto czy deszcz
Żaden krawężnik nie jest straszny - to idealne auto również do miasta
Jak chcesz nowszą Navi w Xie, to chwilę pogadasz z Chosenem i będzie CIC ;)
Co przemawia za 5?
może być mniejszy silnik, do Xa absoluttne minimum to 300KM bo inaczej na trasie nie polatasz.
auto nowszej generacji
co na minus:
zdecydowanie nie takwszechstronny jak X
auto zdecdydowanie większe i cięższe do poruszania się po mieście
z tego co zaobserwowałem to części droższe niż do Xa
pytanie: dla czego diesel? Po tym co widziałem ostatnio u Wiecka na warsztacie, nigdy w życiu nie wziąłbym 3,5d
W5er już nieźle spisują się R6 pb. Do Xa raczej optymalny wybór to V8 a jak chcesz oszczędnie to gaz...
pod względem praktycznym na pewno wygrywa X