Post autor: Saillupus » 08-09-2015, 22:26
hmmm trochę dziwna cena jak za podrasowaną 330d, zwłaszcza poliftową. Fakt auto nie grzeszy wyposażeniem bo nie ma go wcale ale mimo wszystko.
Musisz dostać numer VIN od sprzedającego to może więcej wywróżymy.
Wygląda na to że auto było kompletnym golasem i próbował coś dokładać. Ksenon jest, ale brak sprysków sugeruje też brak poziomowania czyli na przeglądach będzie problem i pierwszy mundurowy jest Twój - jak widzę tak założony "zenon" to raczej wróży robieniem wszystkiego mocno niedbale.
Zdjęcia jakości tragicznej więc ewentualnych faili lakierniczych nie zobaczymy.
Jak będziesz miał VIN to zobaczymy czy to w ogóle nie był przedlift.
Zamiana ma być za Twoją dopłatą oczywiście?
Typowe usterki - trzeba by sprawdzić tylną podłogę jak kolega wyżej wspomniał. Jak było coś robione to rdza lubi łapać nadkola.
Usterki silnika to głównie zajeżdżone turbiny, ale jak się dba to śmigają i po 400tyś km (sam miałem kiedyś 3.0d tylko że w 7)
Wtryski pewnie są wzięte od 3.5d więc liczę że tu nie będzie problemów.
Kolejna typowa usterka to urywające się klapki w kolektorze - co przezorniejsi i chcący zaoszczędzić 2000zł na nowym kolektorze wycinają same klapki. Użytkownicy mówią po co, mechanicy mówią że po coś BMW je tam włożyło więc mają być - według mnie Ci drudzy mają rację ale widać że właściciel tego auta poszedł typowym tańszym kosztem i po prostu je usunął (bardzo często spotykane)
hmmm trochę dziwna cena jak za podrasowaną 330d, zwłaszcza poliftową. Fakt auto nie grzeszy wyposażeniem bo nie ma go wcale ale mimo wszystko.
Musisz dostać numer VIN od sprzedającego to może więcej wywróżymy.
Wygląda na to że auto było kompletnym golasem i próbował coś dokładać. Ksenon jest, ale brak sprysków sugeruje też brak poziomowania czyli na przeglądach będzie problem i pierwszy mundurowy jest Twój - jak widzę tak założony "zenon" to raczej wróży robieniem wszystkiego mocno niedbale.
Zdjęcia jakości tragicznej więc ewentualnych faili lakierniczych nie zobaczymy.
Jak będziesz miał VIN to zobaczymy czy to w ogóle nie był przedlift.
Zamiana ma być za Twoją dopłatą oczywiście?
Typowe usterki - trzeba by sprawdzić tylną podłogę jak kolega wyżej wspomniał. Jak było coś robione to rdza lubi łapać nadkola.
Usterki silnika to głównie zajeżdżone turbiny, ale jak się dba to śmigają i po 400tyś km (sam miałem kiedyś 3.0d tylko że w 7)
Wtryski pewnie są wzięte od 3.5d więc liczę że tu nie będzie problemów.
Kolejna typowa usterka to urywające się klapki w kolektorze - co przezorniejsi i chcący zaoszczędzić 2000zł na nowym kolektorze wycinają same klapki. Użytkownicy mówią po co, mechanicy mówią że po coś BMW je tam włożyło więc mają być - według mnie Ci drudzy mają rację ale widać że właściciel tego auta poszedł typowym tańszym kosztem i po prostu je usunął (bardzo często spotykane)