Post autor: Saillupus » 29-03-2015, 11:58
Witamy i zapraszamy najpierw do działu przedstaw się, a dopiero do zadawania pytań ;)
no ale dobra...
Pierwsza
Chodziło o klapki w kolektorze dolotowym. Jest to cięcie kosztów bo powinno się wymienić kolektor, a nie wycinać klapki. Jest to usunięcie części silnika, która co prawda lubi się urwać i narobić szkód w silniku ale wycięcie jest to rozwiązanie tanie ale źle wpływa na pracę, moc i spalanie. Więc na Twoim miejscu gdybym się zdecydował to bym wymienił kolektor na nowy z klapkami.
Auto miało malowane prawdopodobnie prawe przednie drzwi albo błotnik.
Wyposażenie jak na 3.0 bez rewelacji ale fajnie że ksenon i fotele sport.
Cena raczej bez rewelacji wg mnie.
Druga link się nie otwiera...
Witamy i zapraszamy najpierw do działu przedstaw się, a dopiero do zadawania pytań ;)
no ale dobra...
Pierwsza
Chodziło o klapki w kolektorze dolotowym. Jest to cięcie kosztów bo powinno się wymienić kolektor, a nie wycinać klapki. Jest to usunięcie części silnika, która co prawda lubi się urwać i narobić szkód w silniku ale wycięcie jest to rozwiązanie tanie ale źle wpływa na pracę, moc i spalanie. Więc na Twoim miejscu gdybym się zdecydował to bym wymienił kolektor na nowy z klapkami.
Auto miało malowane prawdopodobnie prawe przednie drzwi albo błotnik.
Wyposażenie jak na 3.0 bez rewelacji ale fajnie że ksenon i fotele sport.
Cena raczej bez rewelacji wg mnie.
Druga link się nie otwiera...