Post autor: Cariel » 26-08-2014, 12:05
Czy taka wielka przepaść? nie powiedziałbym, sporo juz w aucie zrobilem i jest troche drozej, ale to "troche" w pełni rekompensuje komfort jazdy :P
kłopotliwe są wahacze bo ori nie maja wymiennego sworznia, ale np. wstawilem Meyle z wymiennym i w przyszlosci juz tylko sworznie, po 60zł tak jak w e36 ,
łożyska w tej samej cenie,
uklad hamulcowy taki sam,
amortyzatory, tez te same ceny
[ Dodano: 26-08-2014, 13:08 ]
zreszta nie bede tu nikogo namawiał, ale 2lata jezdzilem e36 i wsiadlem w e46 wiecka to pierwsze co powiedzialem - przepaść w wyciszeniu, komforcie, wykonaniu wnętrza itp
[ Dodano: 26-08-2014, 13:12 ]
I keicam mówi ze pózniej bedzie docelowo i tak swap na 2.8, co tez kosztuje powiedzmy te 3k +/- , to nie lepiej rozejrzeć sie za E36 328i ? niz kombinowac ze swapami.
Juz nie mowiac o tym ze E46 328i zaczynaja sie od 10tys na allegro, wiadomo ze tansze - sztrucle, ale za 15 mozna juz cos sensownego dostać
Czy taka wielka przepaść? nie powiedziałbym, sporo juz w aucie zrobilem i jest troche drozej, ale to "troche" w pełni rekompensuje komfort jazdy :P
kłopotliwe są wahacze bo ori nie maja wymiennego sworznia, ale np. wstawilem Meyle z wymiennym i w przyszlosci juz tylko sworznie, po 60zł tak jak w e36 ,
łożyska w tej samej cenie,
uklad hamulcowy taki sam,
amortyzatory, tez te same ceny
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-08-2014, 13:08[/i] ][/size]
zreszta nie bede tu nikogo namawiał, ale 2lata jezdzilem e36 i wsiadlem w e46 wiecka to pierwsze co powiedzialem - przepaść w wyciszeniu, komforcie, wykonaniu wnętrza itp
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-08-2014, 13:12[/i] ][/size]
I keicam mówi ze pózniej bedzie docelowo i tak swap na 2.8, co tez kosztuje powiedzmy te 3k +/- , to nie lepiej rozejrzeć sie za E36 328i ? niz kombinowac ze swapami.
Juz nie mowiac o tym ze E46 328i zaczynaja sie od 10tys na allegro, wiadomo ze tansze - sztrucle, ale za 15 mozna juz cos sensownego dostać