Bmw 330i e46

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Bmw 330i e46

Post autor: Adrianno » 28-02-2014, 12:14

BMW 545i to ciekawa opcja, zwłaszcza z manualem. Ale jak czytam w ogłoszeniach teksty typu "Moje BMW jest najlepiej wyposażone ze wszystkich, które są wystawione" albo "wyposażenie najbogatsze z możliwych" gdzie widzę, że nie ma wentylowanych foteli, masaży, tylnej kanapy grzanej, night vision i wielu innych to mam ochotę zadzwonić do typa i najzwyczajniej świecie go wyśmiać, że pisze takie brednie.

Post autor: krzyychu540 » 28-02-2014, 12:11

Jutro będę wszystko wiedział. Oczywiście nie napalam się, wszystko sprawdzę i dam znać :)

Post autor: Nyguzz » 28-02-2014, 11:59

Patryk ale 545 at a 545 manual to naprawdę niebo a ziemia odnośnie przyspieszenia tak samo jak 540 e39at vs e39
Manual e39 at robiłem Wisnia bez problemu, a moja 540 w manualu szła równo z 645 prawie do 4 biegu
I mówienie ze te silniki mało pala to wiesz niektórzy ludzie wrzucają do 1,8 silników gaz zeby zaoszczędzić a patrząc na nowe auta o podobnej
MOCY które pala dychę a tutaj realne spalanie to 17-20
To
W skali roku oszczędność gaz/benzyna jest ogromna ;p

Post autor: Saillupus » 28-02-2014, 11:53

Do mnie to auto nie przemawia... na zdjeciach lakier wygląda kiepsko. Przysicków pod klimą ktoś powrzucał byle by były, bo np wentylacji nie ma a przycisk jest.
I ja osobiście nie lubię tych wstawek ale skóra krokodyla - ale to kwestia gustu.
Swoją drogą po co montować gaz do 545 skoro i tak te silniki palą bardzo mało o_O
i tekst o mulastych automatach mnie normalnie rozwalił xD
Cenę też krzykną dość dużą jak na auto z zewnątrz wyglądające średnio, bez M-pakietu i fajnych felg...
może na żywo prezentuje się lepiej

Post autor: krzyychu540 » 28-02-2014, 11:44

Taak, ale rozmawiałem juz z tym gościem i chyba faktycznie jest samochód pewny, ale dla sprawdzenia umówiłem się jeszcze na wizytę w serwisie, żeby nie wpaść w bagno. Z tym bagażnikiem to zobaczę, myślałem nad tym, żeby wywalić tą dużą butlę i wrzucić w koło zapasowe mniejszą, ale zobaczymy jak to będzie :) Jednak utrzymanie M5 to już jest masakra. Ten silnik i tak jest wystarczająco mocny, ma 5,8s :D

Post autor: Nyguzz » 28-02-2014, 10:56

Masakra z miejscem w bagażniku , generalnie e60 ma ogromny bagażnik znacznie większy niz e39 , taki sam jak a8 ale jak nie potrzebujesz bagażnika to mozna brać z tym ze mając 60 koła na auto i możliwości utrzymania go to
Myślał bym nad "M e60 " lub
M5 e39 , no i oczywiście jest jeszcze e92 335i do której wkładasz komputer jb4 i regulujesz sobie moc auta za pomocą kierownicy , wyglada ona nieziemsko a najlepszym programie ma poniżej 5 sec do stówy .

Post autor: krzyychu540 » 28-02-2014, 10:32

Post autor: Nyguzz » 28-02-2014, 01:23

Najlepszy wybór :) chociaż w tym przedziale cenowym jest e39 m5 :p
Swoją droga jak stać Cie na 545 szukaj w manualu różnica przyspieszenia miedzy automatem a manualem jest kolosalna ps tu masz filmiki na 1szym m5 ma słabe opony i psuje start
http://m.youtube.com/watch?v=HEliw4R9fpg
Natomiast na drugim juz pokazuje ze jest silniejsza bo to wiadome ,ale mimo to przyspieszenie 545 w manualu jest zaskakująco dobre !
http://m.youtube.com/watch?v=_3NiS-b8K9k

Post autor: krzyychu540 » 27-02-2014, 20:13

Rozumiem dzięki odpuszczam sobie. W weekend jadę oglądać bmw 545 e60 :) Zobaczymy jak będzie :D

Post autor: Saillupus » 27-02-2014, 14:02

SMG to skrzynia manualna wyposażona w hydrualiczną, automatyczną zmianę biegów. Inaczej skrzynia półautomatyczna lub zautomatyzowana skrzynia manualna.
Nie masz pedału sprzęgła, ale masz lewarek zmiany biegów/łopatki przy kierownicy. Możesz też przełączyć lewarek w tryb automatyczne i działa jak zwykły automat tylko bardziej szarpie.
Lepsze od automatu i normalnego manuala. W tych skrzyniach masz też sekwencję startową. Niestety nieumiejętne korzystanie z tej skrzyni i brak serwisu powoduje ich usterki. Stąd możliwe że znalazł się tu zwykły manual

Rozkodowane po polsku


Dane pojazdu
Art.
Wartość

Numer podwozia WBAEV51060KM66262
Kod typu EV51
Typ 330I (EUR)
Typoszereg E E46 (4FL)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M54
Pojemność skokowa 3.00
Moc 170
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor TOPASBLAU METALLIC (364)
Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)
Data prod. 2002-05-07





Składanie Wyposażenie





Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4
S206A SEQUENZIELLES MANUELLES GETRIEBE Sekwencyjna ręczna skrzynia biegów
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional
S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus
S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny
S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line
S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.
S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod


Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku



Moja ocena to: ładne auto, zdjęcia niestety zrobione tak aby ukryć ewentualne niedoskonałości lakieru. Ale mimo wszystko 330 sedan 2002 rok nie jest warty 27tys, zwłaszcza do rejestracji, bo wyjdzie to ponad 30 a to już przedział cenowy gdzie zaczynają się cabrio..

Post autor: Adrianno » 27-02-2014, 12:47

SMG to taka skrzynia jak były w M3 E46 SMG. Tutaj coś nie tak skoro w Vinie jest SMG a na zdjęciach manual. Może wymieniana była...

Post autor: bosman » 27-02-2014, 10:41

krzyychu528 pisze:Może coś poradzicie ? :)

Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będę jechał do niemiec zobaczyć jakie są u nich teraz ceny itd. bo dawno nie byłem. Jak będą jakieś 540 to zrobię zdjęcia i będę mógł ci je wysłać jak byś chciał tak do porównania.

Post autor: krzyychu540 » 26-02-2014, 22:27

Tylko, że to jest manual i takie cos jest ....

Post autor: Nyguzz » 26-02-2014, 22:07

Ja sie nie znam na tym ale chodzi chyba o to ze możesz sam
Zmieniać biegi tylko ze nie ma pedału sprzęgła

Post autor: krzyychu540 » 26-02-2014, 22:01

To muszę szukać albo e39 v8 bądź e46 330 w m pakiecie.

[ Dodano: 26-02-2014, 22:03 ]
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAEV51060KM66262
Modellbezeichnung: 330I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: EV51
E-Code: E46 (4FL)
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M54 - 3,00l (170kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Topasblau Metallic (364)
Innenraum: Stoff Laser/anthrazit (G7AT)
Produktionsdatum: 07.05.2002
Werk: München



Code Serienausstattung Standard Equipment
S411A
Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear
S473A
Armlehne vorne Armrest front
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S550A
Bordcomputer On-board computer
S832A
Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S167A
Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard
S206A
Sequenzielles manuelles Getriebe (SMG) Sequential manual transmission (SMG)
S210A
Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S226A
Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S249A
Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S302A
Alarmanlage Alarm system
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S338A
M Sportpaket II M Sports package II
S358A
Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen
S441A
Raucherpaket Smoker package
S465A
Durchladesystem Through-loading system
S481A
Sportsitz Sports seat
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S692A
CD-Wechsler I-Bus Vorbereitung Preparation, BMW 6-CD changer I-bus
S716A
Aerodynamikpaket Aerodynamics package
S760A
Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line
S772A
Interieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black Cube
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S785A
Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
S788A
BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual
S854A
Sprachversion französisch Language version French
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A
Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S881A
Bordliteratur französisch On-board vehicle literature French
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat


Nie wiem o co chodzi z tą skrzynią manual<smg. ;/

Na górę