bmw e60

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: bmw e60

Post autor: Jay » 15-01-2014, 22:21

Tak jak piszą to jest m54b22 czyli jednak trochę większa będzie akcyza

Post autor: edibmw7 » 15-01-2014, 21:41

Post autor: Mnichu » 15-01-2014, 18:07

bo przedliftowe to sa zwykle i popularne M54, one standardowo w informacjach od producenta maja adnotację o zapotrzebowaniu na olej;)

Post autor: Krycha0 » 15-01-2014, 16:41

Sam mam taki motor u siebie i powiem tak jeśli chodzi ci o osiągi ale też o w miarę normalne spalanie to idealnym wyborem jest 3.0...

2.2 czyli przedlifty są po prostu bezawaryjne.. Jedyny ich mankament to jest to że lubią podpijać oleju ale to wszystko zależy jakich olejów się używa... Wiadomo każde auto bierze olej...

Spalanie w mieście ok. 9-10 L przy normalnej jeździe trasa 7-8 co jest niezłym jak dla mnie wynikiem : )

Post autor: Nyguzz » 15-01-2014, 15:21

Jeżeli szukasz auta do transportu na codzień i komfortowej jazdy polecam wg mnie największe plusy
Komfort jazdy na równi z audi a8 cisza i spokoj
Praca skrzyni jeżeli jest sprawna na duży plus bardzo ładnie przerzuca biegi
Ogromny bagażnik
I spalanie :
7,5 -8 l miałem jeżdżąc na autostradzie do 120 na zimowych 16"
Na letnich 19" ( jedyny słuszny rozmiar felgi letniej w e60 to 19+) spalanie miałem ok 12 l w mieście przy normalnej dynamicznej jeździe
Z minusów auta wg. Mnie tylko to ze zawracanie na małej powierzchni trzeba sie napracować kiera , ale ogółem przyjemnie sie prowadzi ,
Ja jestem zadowolony z auta i moge śmiało polecić tylko z tym motorem jest to dupowoz a nie auto do ścigania czy jeżdżenia ponad 2 paki na autostradzie bo wtedy spalane przy tam małym motorze jest kolosalne

Post autor: delta-juba » 15-01-2014, 10:42

Raport TUV 2013 dla BMW

"BMW
Typowe usterki - BMW to kolejny producent, który zmaga się z nietrwałymi łańcuchami rozrządu (silniki benzynowe 1.6, diesel 2.0 N47; fot.). Uszkodzenia cewek zapłonowych, pomp wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem paliwa, bardzo często szwankuje elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (różne modele), w dieslu M47N2 (2.0d do 2007 r.) dochodzi do uszkodzeń układu korbowego, klap wirowych i turbosprężarek. Pękają kolektory wydechowe (3.0d), awarie elektryki – czujnika skrętu kierownicy, zasilania ksenonów (różne modele) – problemy z układem przeniesienia napędu (seria 3 E46), kłopoty z filtrami DPF (różne modele), delikatne zawieszenie (seria 5 E60), pękają sprężyny tylnego zawieszenia (seria 3 E46, Z4).

Akcje naprawcze - Ogłoszone w 2012 r.: ryzyko uszkodzenia dodatniego przewodu akumulatora i wystąpienia problemów z działaniem elektryki, a nawet pożaru (serie 5 i 6), wadliwa pompa dodatkowego układu chłodzenia turbiny (serie 5, 6 i 7, modele X5 oraz X6), niesprawne przekładnie kierownicze (X5 oraz X6), problemy z pompami oleju (M5 i M6); 2011 r.: ryzyko awarii podgrzewacza paliwa (seria 1, seria 5, seria 7, X3, BMW X5 oraz X6 – dotyczy aut z silnikiem Diesla), wadliwa wtyczka pompy wody (seria 5, seria 6, seria 7, X5 oraz X6 – dotyczy wersji benzynowych); 2010 r.: nieszczelna pompa podciśnienia w układzie hamulcowym (serie 5, 6 i 7), wadliwe tylne lampy LED (seria 1 coupé E82 i cabrio E82), ryzyko usterki układu kierowniczego (Z4).

Raport TÜV - Raczej przeciętny wynik bawarskiego producenta. Najlepiej wypadły serie 1 oraz 3, które w kategorii 2- i 3-latków zajęły odpowiednio 22. oraz 31. miejsce. Na drugim biegunie znajduje się model X5 (E53) – prawie co czwarte auto w wieku 6-7 lat nie przechodzi badania rejestracyjnego!

Testy długodystansowe - Najgorsza ocena „bawarczyków” to czwórka. Otrzymały ją modele X3 2.0d (E83) oraz X5 (E53). BMW 320i Touring (E91) zapracowało na notę 5–, natomiast model 130i (E87) to jedno z dwóch aut, które nie otrzymały żadnego punktu karnego. Efekt? Szóstka i 1. miejsce w rankingu.

Warunki gwarancji - Mech.: 2 lata, perf.: 12 lat. Serwis (5 lat) w cenie.

Naszym zdaniem - Kilka poważnych wpadek (m.in. diesel N47), sporo akcji naprawczych i przeciętny wynik w raporcie TÜV – BMW powinno wziąć się do roboty. Sytuację ratuje doskonały wynik w testach 100 tys. km."

Post autor: Saillupus » 15-01-2014, 09:34

jest to silnik poniżej 2l? 1995cm3 więc mniejsza akcyza
170KM
taki silnik tylko że w automacie miał Nyguzz - pytaj się jego
według mnie do tak dużego auta jest to za słaby silnik
widać to po 13l spalania w mieście...
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 20-i-170km
3,0i już pali mniej...
jak chce oszczędny silnik to lepiej wziąć diesla
ten będzie strasznie na trasie mulił...
ale za to bezawaryjny raczej motor

Post autor: edibmw7 » 15-01-2014, 09:05

a ogolem czy ten silnik jest dobry czy to jednostka problemowa itd? kolega jedzie po to auto i mialem mu pomoc pytajac sie Was itd :)


a akcyza nie 4500zl?

Post autor: Saillupus » 15-01-2014, 08:58

520i 2004r 211 000km
5800 euro = 24 000zł + akcyzy itp 1500zł

mała nawigacja - podstawowa
ogólnie słabiutkie wyposażenie

wyposażenie dodatkowe:
- fotele łamane, komfortowe - bardzo dobre
- ładniejsza kierownica

zdjęcia do mnie nie przemawiają bo nic na nich nie widać - pewnie specjalnie

patrząc na cenę to chyba się opłaca
ale ogólnie auto nie powala

bmw e60

Post autor: edibmw7 » 15-01-2014, 08:04

Bmw e60, prosze o porade czy silnik,rocznik,skrzynia i cena sa ok. Jesli nie to jaki silnik w e60 jesy najmniej wadliwy a jaki najbardziej.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 74&asrc=st

Na górę