zamiana e 34 na e39 pomocy..

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: zamiana e 34 na e39 pomocy..

Post autor: kamilowski » 11-01-2014, 10:57

Dokładnie jak piszą poprzednicy, nie pchaj się ma siłe jak masz Swoje pewne. Ja miałem tak samo szukałem E39 2
8 lub 3.0 bezyna i powiem Ci tak wylądowałem z 2.0 benzyną, a czemu odpowiedz chyba znasz. Same " tupolewy" w majlepszym wypadlu wyszpachlowane, a zdażały się miksy pół anglila pół europejczyka - konfiguracja dowolna

Post autor: donajsa » 06-01-2014, 09:32

I to będzie chyba najlepsze rozwiązanie, przynajmniej wiesz co masz i czego się możesz spodziewać a w tym e39 pewnie nie jedno by cię zaskoczyło.

Post autor: ManRoo » 06-01-2014, 09:13

Dzięki za to że wypowiedzieliście się, przemyśle to dogłębnie i odpuszcze raczej te zamiane. Szczerze mówiąc to jeśli nie zamienie mojego e34 to zostanie ze mną, bo jestem pewien że mnie nie zawiedzie. Zrobie wszystko do konca i bede nią narazie jeździł a poźniej się zobaczy.

Post autor: donajsa » 05-01-2014, 23:33

Szczerze mówiąc ta e39 nie wygląda zbyt dobrze i gość nie ukrywa tego nawet w opisie. Od roku czasu jeżdżę serią 5 e39 i powiem ci, że to fajne wygodne auto ale są dosyć duże koszta eksploatacji. Na dzień dobry pompa wspomagania do wymiany z klimą coś nie tak (według mnie jeśli chodziłoby tylko o ten pasek to gościu dawno by go założył i nic nie pisał nawet na ten temat)w zawieszeniu pewnie też nieciekawie a to kosztowna sprawa dosyć a lipne zamienniki myślę tracą sens bo auto jest dość ciężkie i za długo nie wytrzymają, w e39 często padały wiatraki od klimy koszt nowego ok 1200zl (można bawić się w używki ale z tym to nigdy nie wiadomo- kolega w sezonie 2 zajechał).Przebiegiem raczej bym się nie przejmował większość diesli w Polsce pewnie ma taki choć nie zawsze na liczniku a automat fajna sprawa zwłaszcza w mieście. Proponuję najpierw rozejrzeć się ile kosztuje dobry zadbany 3 litrowy diesel w tej budzie i zadać sobie pytanie: dlaczego ten jest tak tani? jeśli szukasz skarbonki bez dna to bardzo polecam to auto, ale jeśli chcesz jak pisałeś kombi i nie chcesz z nim większych problemów to raczej rozglądaj się za e36- auto tańsze w zakupie, eksploatacji i ma mniej elektronicznych dupereli które potencjalnie mogą się popsuć.Według mnie powinieneś sobie odpuścić tą zamianę żeby się nie wkurzać.Sprzedaj normalnie swoje auto i dołóż trochę na lepsze. Zdjęcia jakie dałeś w ogłoszeniu to się nie wypowiem nawet. obejrzyj najpierw to: http://www.youtube.com/watch?v=ml8tNiyRWJw i wystaw auto na sprzedaż jeszcze raz

Post autor: werner18 » 05-01-2014, 23:30

No coz, obie nie wygladaja najlepiej. Skrzynie owszem - sa awaryjne, ale te od GM. Na rynku byly tez 530d ze skrzyniami od ZF - te bardziej wytrzymale (sprawdz po vinie). E39 teoretycznie na pewno drozsza w utrzymaniu. Spalanie tez wyzsze i to wyraznie. Ta E39 ma nerki i lampy po lifcie - sprawdz czy nie byla mocno uderzona.
A co ja bym zrobil to nie wiem, bo nie wiem w jakim stanie technicznym sa oba pojazdy.

zamiana e 34 na e39 pomocy..

Post autor: ManRoo » 05-01-2014, 22:20

witam, dostałem dziś propozycje zamiany aby za moje e34:

http://tablica.pl/oferta/bmw-e34-524-td ... 43PQj.html


na takie e 39:

http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-tourin ... 4ec31a7174

co o tym sadzicie, co możecie powiedzieć na temat tego e39? skrzynie biegów sa awaryjne? co wy byście zrobili...?

pozdrawiam, i prosze o opinie.

Na górę