bmw 320d 2001

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: bmw 320d 2001

Post autor: agata19 » 17-04-2013, 22:09

ja na codzień poruszam sie e46 z tym motorem i czy naprawy są aż tak drogie?? ciężko powiedzieć.

np. ori termostat na EGR to 140zł, klocki brembo 140zł, filterek odmy 150zł, filtr paliwa 38zł, łącznik stabilizatora przód 45zł, guma stabilizatora 20zł, pompa wody 160zł chyba główny termostat to chyba coś około 200zł za ori

nie pamiętam ile płaćiłem za tuleje na tył

tragedii raczej nie ma,

ja bym brał tego turasa jak jest sprawny ;-)

Post autor: Junior » 15-04-2013, 20:37

Jeszcze jedna rzecz przemawia za e46 turasa w pizdlu latwiej bedzie pozniej zgonic

Post autor: Cariel » 15-04-2013, 20:14

Jerry_Cornelius pisze:
Saillupus pisze:Ja bym brał jak za takie pieniądze
e46 barzo fajne auto, ten silniczek też bardzo przyjemny i bardzo oszczędny.
Wiadomo serwis dieselka będzie droższy no i zawieszenie do e46 trochę droższe ale rekompensuje znacznie większym komfortem, lepszym wyposażeniem i lepszym prowadzeniem
pomiędzy e36 a e46 jest ogromna przepaść więc ja bym się nawet nie zastanawiał


Taa, można też poczytać problemy Wiecka z e46, aż się odechciewa tego auta i tego komfortu za taką cenę :rotfl:


Hmm ale Wiecko za swoje auto dał nie wiele więcej niz Ty za swoje e36.
a kupując auto taniej, liczymy sie z tym ze costam trzeba bedzie wrzucić
więc chyba stąd te problemy z jakimis tam awariami, chociaz część z nich Wiecko z tego co wiem sam sobie narobil :mrgreen:

Post autor: Maniuś89 » 15-04-2013, 17:35

No proszę proszę :) przyszedł czas kiedy i Paweł zaczyna patrzeć na koszty paliwa i może w końcu przestanie wyzywać diesle, które ludzie najczęściej kupują nie dla przyjemności tylko dla ekonomiki jazdy :P
Co do samego samochodu, koszty części spore, szczególnie zawieszenie. Co do wygody, nie można narzekać, tym bardziej, że model który masz na oku ma całkiem dobre wyposażenie. Jeżeli chodzi o połączenie dizel i automat --> fakt, mój to m47n i 150km ale powiem szczerze, że do przemieszczania się z punktu A do punktu B w MIARĘ dynamicznie wystarcza z powodzeniem, a nawet lepiej. Wiadomo, że to nie 328i czy 330i ale to ma być auto palące mało ropy. Sama skrzynia moim zdaniem wogóle nie zaniża osiągów w porównaniu do nas, czyli mimo wszystko nie zawodowców w prowadzeniu auta.
Reasumując - moim zdaniem porównując koszty paliwa w Twoim 323ti i 320d, wiek auta i wygodę na pewno warto się poważnie zastanowić nad zmianą.

Aaa.. i jeszcze jeżeli chodzi o przebieg, mój ma ponad 280tyś i widziałeś jak wygląda w środku, lepiej niż większość pasatów czy innych golfów w tdi, które mają 180tyś w ogłoszeniach ;) :piwo:

Post autor: Jerry_Cornelius » 15-04-2013, 17:31

Saillupus pisze:Ja bym brał jak za takie pieniądze
e46 barzo fajne auto, ten silniczek też bardzo przyjemny i bardzo oszczędny.
Wiadomo serwis dieselka będzie droższy no i zawieszenie do e46 trochę droższe ale rekompensuje znacznie większym komfortem, lepszym wyposażeniem i lepszym prowadzeniem
pomiędzy e36 a e46 jest ogromna przepaść więc ja bym się nawet nie zastanawiał


Taa, można też poczytać problemy Wiecka z e46, aż się odechciewa tego auta i tego komfortu za taką cenę :rotfl:

Post autor: Saillupus » 15-04-2013, 17:16

Ja bym brał jak za takie pieniądze
e46 barzo fajne auto, ten silniczek też bardzo przyjemny i bardzo oszczędny.
Wiadomo serwis dieselka będzie droższy no i zawieszenie do e46 trochę droższe ale rekompensuje znacznie większym komfortem, lepszym wyposażeniem i lepszym prowadzeniem
pomiędzy e36 a e46 jest ogromna przepaść więc ja bym się nawet nie zastanawiał

Post autor: Jerry_Cornelius » 15-04-2013, 17:05

Junior pisze:tak czy siak chciałem założyć gaz do compacta bo od jakiegoś czasu po prostu za dużo kosztują mnie dojazdy do pracy... robiąc 3-5 tys/ miesiąc to tankowanie mimo wszystko kosztuje ale z drugiej strony chyba się już najeździłem e36 i wolałbym coś świeższego i mam cholerny dylemat co w tej sytuacji mam zrobić? jak zagazuje swojego to wyjdzie mniej więcej tyle co gdybym sprzedał bez gazu i kupił e46... a zawsze to troszkę świeższe auto ale mam sentyment do compacta bo to pierwsze auto i weź tu człowieku bądź mądry


Pocieszę Ciebie, koszt serwisu e46 jest droższy a naprawy diesla wole już nie komentować :-< , rozważałem nawet zmianę na e46 ale to serwis dwa razy większy :granat: i pozostałem przy sprawdzonym e36 :mrgreen: z motorkiem 2.8. Wiem jak z częściami, kieszeni nie zdrenują jak przy e46, idzie utrzymać e36 w bdb stanie.
Jakbym teraz miał zmieniać to jedynie na sedana e39 z silnikiem 2,8 lub większym ;-)

Swoją drogą jak zagazujesz compacta, a jeździsz 3-5tys miesięcznie to instalacja się już zwraca dla Ciebie po 3 miesiącach. Więc co tutaj mówić: opłaca się jak cholera! :-)
Jakbyś szukał sprawdzonych gazowników to za ok 3.6-3,8 tys założą instalację do R6, sprawdzeni możesz nawet zniżkę utargować jak się na mnie powołasz, lipy nie zrobią i auto będzie długo służyć ;-)

Pozdrawiam

Post autor: Junior » 15-04-2013, 15:46

tak czy siak chciałem założyć gaz do compacta bo od jakiegoś czasu po prostu za dużo kosztują mnie dojazdy do pracy... robiąc 3-5 tys/ miesiąc to tankowanie mimo wszystko kosztuje ale z drugiej strony chyba się już najeździłem e36 i wolałbym coś świeższego i mam cholerny dylemat co w tej sytuacji mam zrobić? jak zagazuje swojego to wyjdzie mniej więcej tyle co gdybym sprzedał bez gazu i kupił e46... a zawsze to troszkę świeższe auto ale mam sentyment do compacta bo to pierwsze auto i weź tu człowieku bądź mądry

Post autor: Jerry_Cornelius » 15-04-2013, 15:39

Junior pisze:tylko smutno mi bo pryszcza będę musiał sprzedać


to nie sprzedawaj a tamtego weź i puść dalej na handelek masz na czysto 4-5kafelków ;-)

Post autor: KubicaPL » 15-04-2013, 15:25

To sobie pomyśl co będziesz mógł kupić gdy sprzedasz pryszcza, a po jakimś czasie diesla :devil:

Post autor: Junior » 15-04-2013, 14:57

tylko smutno mi bo pryszcza będę musiał sprzedać

Post autor: Cariel » 15-04-2013, 14:33

ale rocznik jest mlody i wyposazenie dobre, w komisach na morzyczynie polepione bardziej lub mniej takie klekoty w tej budzie stoją po 15 kapci minimum ! i sie sprzedają


Ja bym brał nawet gdyby tylko pojezdzic nim chwile i probować sprzedać z zyskiem.
Bo jezeli tak jak mowisz byl w aso robiony i jest to udokumentowane, to znalezc kupca nie powinno byc problemem

Post autor: Mole » 15-04-2013, 13:29

Touring zaraz po cabrio jest najcięższą budą do tego silnik m47 i automat - moim zdaniem nie jest to dobre połączenie.
Ja bym się bał diesla kupować od kobiety (wiem nie wszystkie są takie) - ale zazwyczaj kobity nie patrzą czy silnik jest poprawnie nagrzany żeby dać w pędzel, tak samo jest jak go sie przegoni i potem ciach gasi silnik nie studząc turbiny.... Może ta właścicielka była inna ...

Post autor: DejvBT » 15-04-2013, 13:23

Jeżeli zadbane tak jak mówisz to ciekawa propozycja w tej cenie:) Touring w e46 jest na pewno lepszą opcją niż sedan, tak więc skusić można się jak najbardziej:) wyposażenie całkiem ciekawe: multifunkcja, grzane tyłki, sporty, PDC, xenon.

Post autor: Junior » 15-04-2013, 13:00

generalnie auto należy do kobiety od której wynajmuje lokal i znam jego historię od 6 lat. auto serwisowane w BMW w schwedt i wiem że grosza na nią nie szczędzili dlatego się zainteresowałem chociaż nie jestem zwolennikiem diesla ani automatu.
auto to touring
aha ona auto goni bo mąż kupił jej mini

Na górę