Prośba o ocenę wyjątkowego samochodu jakim jest e34 535

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Prośba o ocenę wyjątkowego samochodu jakim jest e34 535

Post autor: Kris » 16-04-2013, 23:44

kirpek pisze:Lukasz///M5 napisał/a:
Ciekawe gdzie podział się oryginalny 3,6. Z tego co mi wiadomo silnik był remontowany.


tutaj: http://www.racingforum.pl...36-t105725.html


Mam dylemat czy bardziej szkoda e34 czy tej e30 ktora posluzyla "cialem" (e30 od pierwszego wlasciciela z 75tys km 8-O :wsciekly: :granat:

Post autor: Lukasz///M5 » 15-04-2013, 21:19

kirpek pisze:
Lukasz///M5 pisze:Ciekawe gdzie podział się oryginalny 3,6. Z tego co mi wiadomo silnik był remontowany.


tutaj: http://www.racingforum.pl/Bmw-E30-S38b36-t105725.html


No to wiadomo. Zniszczyli ręcznie składanego klasyka dla jakiegoś opierdzianego driftowoza. Jako fan ///M e-34 nie pochwalam takich akcji :megafon: :pifpaf:

Post autor: kirpek » 28-03-2013, 20:33

z uwagi na stan auta, jak i bazę jaką jest m5, myślę że nie jest to wygórowana cena. po za tym zawsze można wrócić do "serii", po znalezieniu odpowiedniego dawcy. albo tak jak świrek, wstawić v8 ;),

Post autor: bosman » 28-03-2013, 18:52

Szkoda, że popsuli m5 chociaż projekt e30 na wysokim poziomie. Osobiście wolałbym mieć oba auta w serii. Co do ogłoszenia to chyba dużo sobie wołają jak za m50.

Post autor: kirpek » 28-03-2013, 18:05

Lukasz///M5 pisze:Ciekawe gdzie podział się oryginalny 3,6. Z tego co mi wiadomo silnik był remontowany.


tutaj: http://www.racingforum.pl/Bmw-E30-S38b36-t105725.html

Post autor: zdrojak » 25-03-2013, 23:04

Lakierowana:) Zobaczcie uszczelkę maski przy prawym błotniku :) Wątpię by był to wosk koloryzujący ;)

Post autor: CORN » 25-03-2013, 01:18

piękna ta M5 czerwona 2.5

Post autor: agata19 » 24-03-2013, 22:02

poszedł chyba do innego projektu, tak zrozumiałem opis aukcji :szok:

Post autor: Lukasz///M5 » 23-03-2013, 14:13

Ciekawe gdzie podział się oryginalny 3,6. Z tego co mi wiadomo silnik był remontowany.

Post autor: 23MATTI95 » 23-03-2013, 11:38

Jerry_Cornelius pisze:http://allegro.pl/bmw-m5-e34-89r-525i-24v-slask-i3109681247.html


Art.
Wartość
Numer podwozia WBSHD91080BK01121
Kod typu HD91
Typ M5 (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik S38
Pojemność skokowa 3.60
Moc 232
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MISANOROT (236)
Tapicerka (0318)
Data prod. 1989-07-26
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S663A BMW BAVARIA C ELEKTRONIC Radio BMW Professional
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Lampa kierunkowskazu dodatkowego


Ale faktycznie, kiedyś było z tego M5 :mrgreen:

Post autor: Kris » 23-03-2013, 10:36



Co Wy wiecie SWAP-ach.. to jest to w dobie kryzysu :-)

Post autor: Faqir » 23-03-2013, 10:27

Czolg pisze:zdobyć silnik i mamy pełno prawne M5 :P

ooo Nie!!

Kup silnik i zrób kapitalny remont bo inaczej za długo nie polatasz!

Wtedy mamy pełnoprawne M5.

Post autor: Czolg » 23-03-2013, 10:19

zdobyć silnik i mamy pełno prawne M5 :P

Post autor: Faqir » 23-03-2013, 10:14

,,.......Sprzedam BMW e34 M5 z lipca1989r.
Auto z fabryki wyszło jako M5 z silnikiem s38b36, w tej chwili posiada silnik m50b25 vanos...''

KOT!

Post autor: Jerry_Cornelius » 23-03-2013, 09:55


Na górę