Proszę o opinie o tej E46 ! ;)

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode wyłączony
Emotikony wyłączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Proszę o opinie o tej E46 ! ;)

Post autor: Faqir » 20-02-2013, 10:43

Chodzi mi raczej o swap ogolnie. No ale mów do słupa....
Chcesz info gdzie nie swapować?! To Ci powiem, że nie wiem bo znam ludzi co zachwycają sie druciarstwem i dla nich wszystko jest ok! Nie wiem jakie Ty masz podejście!

Mogę Ci napisać gdzie należało by zrobić!

Czekam aż właściciel tematu coś napisze po telefonie do właściciela auta!

Post autor: DejvBT » 20-02-2013, 10:03

To tak: Świrek, dobre opinie słyszałem też w dziedzinie swapów o "G-squadzie" no i pewnie Carfix też by się podjoł :-)

EDIT: Sory przeczytałem gdzie robic, zamiast gdzie nie nalezy :mrgreen:

Post autor: e30e » 20-02-2013, 09:10

:mrgreen:

poprosilbym info gdzie nie nalezy robic swapa w szczecinie ?! bo sam sie bede przymierzal

co do auta to jechac ogladac, pozdro

Post autor: Mnichu » 20-02-2013, 08:45

w e46 wiazka ta sama czy angol czy europa

Post autor: Faqir » 20-02-2013, 08:37

Czytaj ze zrozumieniem!
Jak masz silnik z Anglika i wkładasz go z wiazką to Ci pasuje?
Czy musisz kupić Europę lub zastosować wiazkę z poprzedniego motoru!

Znaczenie ma to takie, że wiecej ulepów jest po swapie niż aut normalnie jeżdżących i wyglądających.
Taka prawda!

Idiotów i druciarstwa nie brakuje! A kupić gówno to byle baran potrafi.

Lepiej zadawać głupie pytania, o wiazce niż zasypać kolegę nawet najdrobniejszych wiedza, bo jak sam powiedział mało jeszcze ogarnia!

e30e jak masz coś ciekawego do dodania w temacie to pisz, a nie pytają co z wiazką. Tobie wydaje sie to normalne bo pewnie takie rzeczy masz za sobą, a kolega nie to mu pisze wszystko czego może sie spodziewać, a jak masz ochotę kontynuować wywody na temat czy wiazką ta czy tamta to na PW.

Gorsze jednak jest to, że ja widziałem prace naszych Szczecińsknich swapowców i znawców tematu( oczywiście nie wszystkich) ale to co widziałem zawsze zalatywało drutem i beznadzieją. Widziałem jak wiązki kleją i widziałem jaką chu***a latają.

Więc mi nie tłumacz czy wiązka taka czy sraka! Napisz koledze czego ma sie spodziewać po aucie po swapie, bo jakoś wcześniej chętny do rozmowy nie byłeś, a komentowanie zostaw komu innemu.

Post autor: e30e » 20-02-2013, 07:47

przeciez przy takim swapie jak tu byl to wiazka zostaje na swoim miejscu, to co to ma za znaczenie skad pochodzi silnik ?

Post autor: Faqir » 20-02-2013, 06:01

Mnichu to ja już Ci tłumaczę:
Warto zapytać się czy silnik jest po manualu czy po automacie bo po automacie są mniejsze szanse, że zajechany, no wiesz automat sam zmienia biegi i tam troszkę ciężej o pilnowanie na odcince.

Druga rzecz Anglik czy Europa. Jak widzisz w aukcji nie ma zdjęcia z pod maski, a są przecież cudacy i którzy nie zmieniają wiązki na Europę , wywracaja Angola do góry kopytami by zaoszczędzić. Mi sie to ani wizualnie, ani technicznie nie podoba.

I po trzecie primo ultimo:) silniki tak padają to tylko mechanika, lub ktoś chciał wiecej mocy, ale warto zapytać dlaczego zmieniał motor, może w odpowiedzi usłyszymy ,, no wie Pan jak pizłem w słup to motor przyjął cała sile i pękł na pół"
A to możliwe kolega w mercedesie wbił sie w ciężarówkę i uszkodził jedynie, maskę i silnik!

Ja dlatego zadaje takie pytania, po za tym jak dzwonię do kogoś w sprawie auta to bombarduje go pytaniami by wyczuć czy nic nie sciemnia, bo czasem daleko trzeba lecieć, a nikt na wodę nie jeździ.

Post autor: Mnichu » 20-02-2013, 00:24

krejzi55 pisze:Ale Faqir, źle mnie zrozumiałeś ;-) chodziło o to że jak już się dowiem to co mi napisałeś wcześniej, i napisze tutaj i że wy ewentualnie napiszecie czy z tym i tym może być problem bo dajmy na to silnik od automatu a zrobiony na manual oczywiście podałem to jako przykład ;-)



silnik pod automat rozni sie glownie tym ze nie ma lozyska na wale!


nie wiem po co takie wypytawanie skad motor, anglik czy europa? jakie to ma znaczenie zadne?


co to w malej ilosci aut silniki padaja i ludzie wstawiaja wieksze bo trafiaja w tej samej kasie co mniejsze pojemnosci?

Post autor: Faqir » 19-02-2013, 22:10

czekamy na relację po telefonie

Post autor: krejzi55 » 19-02-2013, 21:56

Ok, to ja się będę dowiadywał od faceta ! Jutro do niego napisze albo zadzwonię i dam znać tutaj ! I dzięki za waszą pomoc i wyrozumiałość gdyż do końca się na tym wszystkim nie znam :p Ale pomału się wdrażam w to ;-)

Post autor: Czolg » 19-02-2013, 21:52

dzwoń i pisz co gościu powiedział, bo tak to możemy gdybać :P

Post autor: krejzi55 » 19-02-2013, 21:40

Ale Faqir, źle mnie zrozumiałeś ;-) chodziło o to że jak już się dowiem to co mi napisałeś wcześniej, i napisze tutaj i że wy ewentualnie napiszecie czy z tym i tym może być problem bo dajmy na to silnik od automatu a zrobiony na manual oczywiście podałem to jako przykład ;-)

Post autor: Faqir » 19-02-2013, 21:35

krejzi55 pisze:zy mogą być ewentualnie problemy czy nie ?


problemy mogą być zawsze!

nawet jak wszystko dobrze poszło!

Post autor: Faqir » 19-02-2013, 21:34

krejzi55 pisze:o co się zapytać sprzedającego ?

-dlaczego robił swap
-kto go robił
-czy ma jakieś kwity rok?przebieg motoru
-z jakiego auta jest motor
-po automacie czy manualu
-anglik czy Europa


pytań jest trochę!

Post autor: krejzi55 » 19-02-2013, 21:29

To czyli jeśli chodzi o SWAPa to o co się zapytać sprzedającego ? żeby was się poradzić czy mogą być ewentualnie problemy czy nie ?

Na górę