Post autor: orzeł » 11-03-2012, 14:06
Saillupus, spoko ja się nie czepiam tylko irytują mnie takie rzeczy związane z tym tematem :)
ja sam biorę 350 zł od elementu.
Co do materiału to przy całościówce to koszta rzędu od 1000 do 1500 zł ( za sam materiał, cena zmienia się w zależności od stanu auta itp itd) i wchodzą w to materiały do piaskowania, wash primery, epoksydy, szpachle, papiery itp dlatego też jeśli ktoś bierze za element jak to wyżej jest napisane 100 a nawet 200 zł to ta praca nie ma opcji że by się zwróciła, bo jak by nie było trzeba również doliczyć koszty amortyzacji sprzętu, prąd itp
pozdro
[b]Saillupus[/b], spoko ja się nie czepiam tylko irytują mnie takie rzeczy związane z tym tematem :)
ja sam biorę 350 zł od elementu.
Co do materiału to przy całościówce to koszta rzędu od 1000 do 1500 zł ( za sam materiał, cena zmienia się w zależności od stanu auta itp itd) i wchodzą w to materiały do piaskowania, wash primery, epoksydy, szpachle, papiery itp dlatego też jeśli ktoś bierze za element jak to wyżej jest napisane 100 a nawet 200 zł to ta praca nie ma opcji że by się zwróciła, bo jak by nie było trzeba również doliczyć koszty amortyzacji sprzętu, prąd itp
pozdro